Digestive skrev 2022-06-07 14:13:43 följande:
Du ser det du ser men resten av Sverige håller inte riktigt med.
Att ropa varg samtidigt som hela det seriöst verksamma Sverige skakar på huvudet är ett tecken på att man bör reflektera, inte ropa högre.
Vet vi inte anledningen? Tala för dig själv. Magdalena Andersson gjorde en kabinettsfråga av Morgan Johanssons ministerpost - det är anledningen.
Jag hade dock hellre sett det här kapitlet spelas ut efter valet och om Morgan Johansson hade fått sitta kvar. Det hade troligen varit mer kraftfullt och sett mer sansat ut i mina ögon.
Den åsikten har dock ingenting med någon regeringskris att göra.
Att en partiledare säger hårdare straff på detta, och sen berättar med det ska inte gälla mig.
Ja, då är man där redan i en definition för fascism, dock inte vid svartvitt och Franco och Mussolini, men det det berättar man inget, ja, man berättar inget med svart och vitt som försvar.
Ingen NATO, ingen samma situation.
The end på den!
Och regeringskrisen ska då skapats SD och dess svans, ingen annan.
Och varför väntar man åtta år, en gåta.
Och varför en omröstning med ett sånt förkrossande nederlag.
Är det som i USA vid liknande, så är detta till enorm fördel för S, men nu tror inte jag Sverige fungerar som USA på den punkten dock.
Men det är en extremt stor vinstmarginal som de får och förtroende för Morgan, det lär upprepas detta faktum många många MÅNGA ggr till.
Då jag redan vet att en del vill radera det ur minnet och sen tro det inte längre existerar, dvs låtsas.