klyban skrev 2022-06-07 15:57:58 följande:
Man funderar vad de gjorde där som politiker, men det vet vi aldrig komerm få svar på.
Och det är udda saker som man vill där, och en av de tokigaste är hur putin skulle komma hit och avsätta Regeringen.
Men det är ingen större risk putin kommer på ett bra tag dock, och detta pga de inte ens kan kriga ned ett jordbruksland som supermakt.
Digestive skrev 2022-06-07 15:42:28 följande:
Vart kan man läsa om denna definition och att den även är så avgörande att det räcker med att blott se sig själv som oskyldig till ett brott för att vara en fascist?
Du skrev själv Redan avvisat. men du kanske tappade tråden.
Det är så populisten alltid gör och det ska vara exakt och sen nästa steg på posten är inte existerar alls och om det inte är jsut exakt, men så uppenbart, really?
Men det är en definition av fascism och när man berättar att brottet inte ska gälla mig, och det som styrker det än mer är att även så skulle det vara ett hårdare straff för aktuellt brott(Ja, men inte mig udda nog). och jag detta är en definition av fascism.
Det första kom till fel person, det var tänkt till KillBill.
I övrigt så är allvarliga anklagelser är ingenting som man ska lätt på.
Jag tvivlar på att historiens ledande fascister åtog sig straff när de kände sig oskyldiga - eller överhuvudtaget, för den delen - medan hyggligt många ser sig själva som oskyldiga till ett som brott de dömts för, utan att för den delen vara fascister.
Aja, du verkar inte ha någonting mer på fötterna än upprepningar. Frågar man om vart du överhuvudtaget får allt ifrån så är det tydligt orimligt mycket begärt.