FDFMGA skrev 2019-05-25 23:50:13 följande:
Men då
Du råkade utelämna ett litet "sen" när du tolkade min rad. Bara oss emellan så kan jag väl medge att meningen inte var lika elegant som en påfågel, men särskilt svår att förstå borde den inte vara.
Jag koperar in den så att du kan fundera lite på om "sen" möjligen syftar på det förflutna.
1, 2, 3, 4 och fem - så många år sen är det till 2014
Och så hoppas jag att fortsättningen på din helg inte blir alltför ansträngande. Snart är det vardag igen. Lycka till med dina arbetsuppgifter i veckan som kommer sen. Notera gärna vilket besvärligt ord "sen" är, här syftar det framåt i tiden till skillnad från i 2014-exemplet då det syftade bakåt. Om jag inte missminner mig är den grammatiska benämningen tidsadverbial.
Nåja, det blev en liten semantisk utvikning. Du ska ha en skön söndag sen när det blivit söndag
Ditt "sen" räddar inte dig FD, du klarar tydligen inte att läsa en enkel jämförande sammanställning. Oavsett dina patetiska försök att komma undan här...
Jag visade 4(fyra)olika siffror som du helt klart tolkade som varandes siffror på stöd från 4 olika år. Vilket var åt helvete.
MEN, varför "tror" jag detta...FD !!!
Jo, väldigt enkelt:
Du skriver också, i samma inlägg, nummer 12082: Citat "Sifo presenterar en möjlighet att bedöma trender medan Skop bara tillhandahåller jämförelser med resultet från 2014." slut citat.
Du fixar tydligen inte ens att läsa det du själv länkar till. Riktigt uselt.....!
SKOP har nämligen med flera stycken tydliga jämförelser. Från 2019.
Och du som ideligen påpekar hur" svårt" andra....än du själv, har för att tolka jämförande tabeller.
Jobbigt att bli påkommen med byxorna nere, FD. Men det är bara att svälja som vanligt, och gå vidare.
Ha en fortsatt fin dag. Jag har utlandstjänstgöring och har en ledig dag med gudomligt väder på en plats som gud tycks ha glömt. Så oroa dig inte för mig. Jag har det precis så bra som jag förtjänar...