• Felicia86

Har du förtroende för regeringen?

Den rödgröna minoritetsregeringen var ganska ifrågasatt redan från början. Sedan har svikna vallöften och skandaler bara rullat på, både från S och Mp. Personligen tycker jag att denna regeringen är den bedrövligaste Sverige har haft i modern tid.

Spännande att se vad ni tycker här inne, brukar ju vara en överrepresentation av vänsterradikaler här så förväntar mig ändå ett starkt försvar för denna flumregering...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?
  • Digestive

I en bättre mening då:

Du har X procent som inte gillar SD och bland dessa X procent finns det folk som gillar respektive inte gillar S.

Vem vill påstå något annat?

• Padirac
    Digestive skrev 2019-12-14 18:41:15 följande:
    I en mening då:

Du har 75% som inte gillar SD och bland dessa 75% finns det folk som gillar respektive inte gillar S.

Vem vill påstå något annat?
    Jag tror det finns många bland M och KD som inte hör till de som ogillar SD  - och det antagandet får hela sifferleken du försvarat sida upp och sida ned att ställas i annan dager oavsett skribenten som drog fram siffrorna hade för avsikt att kommunicera.
  • Digestive
    Padirac skrev 2019-12-14 18:59:23 följande:

Jag tror det finns många bland M och KD som inte hör till de som ogillar SD  - och det antagandet får hela sifferleken du försvarat sida upp och sida ned att ställas i annan dager oavsett skribenten som drog fram siffrorna hade för avsikt att kommunicera.

Va?! :D
  • Padirac
    Digestive skrev 2019-12-14 19:37:39 följande:
    Hmm.. både matematik, mängdlära och skrift Solig
  • Digestive
    Padirac skrev 2019-12-14 19:51:16 följande:

Hmm.. både matematik, mängdlära och skrift 

Jag vet inte i vilken dager utövandet av matematik hamnar i. Förklara dig. :)

Har i och för sig redan följdfrågor:

1) Vad ska man räkna på för att hamna i god 2) respektive dålig dager?
  • Padirac
    Digestive skrev 2019-12-14 19:58:01 följande:
    Jag vet inte i vilken dager utövandet av matematik hamnar i. Förklara dig. :)

Har i och för sig redan följdfrågor:

1) Vad ska man räkna på för att hamna i god 2) respektive dålig dager?
    Man?

• Digestive
    Padirac skrev 2019-12-14 20:29:50 följande:

Man?

Jag visste inte att det fanns särskilda regler om dessa saker som anbelangar just mig.

Nu blev jag allt mer frågvis:

1) Vad ska jag räkna på för att hamna i god respektive 2) dålig dager samt 3) vad gäller för övriga?
  • Padirac
    Digestive skrev 2019-12-14 20:43:38 följande:
    Jag visste inte att det fanns särskilda regler om dessa saker som anbelangar just mig.

Nu blev jag allt mer frågvis:

1) Vad ska jag räkna på för att hamna i god respektive 2) dålig dager samt 3) vad gäller för övriga?
    Du?

• Digestive
    Padirac skrev 2019-12-14 21:17:51 följande:

Du?

Då provar vi från början:
    Digestive skrev 2019-12-14 19:37:39 följande:

• Padirac
    Digestive skrev 2019-12-14 21:19:35 följande:
    Då provar vi från början:

Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?