Fertilitetsutredning
Hej igen =)
Saknar redan USA, vill tillbaka och bara njuta. Imorgon börjar jag jobba igen, första gången efter semester som jag inte känner för att jobba, kanske känns bättre när jag väl är där imorgon.
Skönt att du går på semester, vad ska du då hitta på för roligt under alla dina veckor?
Vad konstigt, tar du stickor eller digitala ältest? Normalt kan man ju få en sådan blödning under ägglossning men då borde ju testerna visa positivt, kanske en vanlig mellanblödning som kan hända då och då. Antingen har du kanske missat ägglossningen denna månaden eller så är den extra sen denna gången, håller tummarna för att det snart händer något.
Ryggen är något bättre men inte helt, sambon ska ringa en vän till honom som är naprapat, får se om det kan hjälpa mig. Känner mig stel i ländryggen och det hugger till varje gång jag rör mig, särskilt när jag ska resa mig upp i sittande eller liggande position. Var med syrran på hennes gym idag och körde lite lättare träning med stretching, kändes något bättre efter det.
Nu ska jag föröka se en film utan att somna =)
Ha nu en fin kväll, många kramar.
Jag tar dititala test, det enda som funkat för mig förut. Jag blev knäpp på stickorna när jag körde med såna...
men denna månaden blir jag inte klok på det.
Okej. Ja jag googlade det och såg att man kan få såna under äl. Jag tror aldrig att jag haft det förut. Får vänta och se vad som händer. Hoopad inte cykeln börjar strula nu igen bara. Jag som haft så regelbunden och bra mens de senaste 4-5 månaderna.
Vi kommer vara hemms ett osr veckor, sen har vi ett bröllop att se framemot (och ytterligare två senare i sommar). Sen ska vi vara i blekinge någon vecka. Mysa runt och ta dagarna lite som de kommer. Vi funderade ju på att ta en resa men vi väntar nog och sparar den till i vinter/vår :)
Trist med ryggen men hoppas naprapaten kan hjälpa dig. De brukar ju kunna göra underverk!
Ska tänka på dig imorgon på första jobbdagen eftrr sem. Hoppas den blir bra :)
Ha en mysig kväll!
Kramar