chbw skrev 2015-04-21 16:46:12 följande:
Jaa. Vi har plats för badkar, så nån av de som bott innan måste tagit bort. Vi ska eventuellt få ta en kompis badkar, då han inte vill ha sitt. Både jag o sambon ÄLSKAR att bada =)
Ja okej =) jag brukar kika lite varje dag. Även när jag jobbar natt, eftersom jag är personlig assistent så blir det ju en del tom tid när personen sover, o då kan jag se serier, film eller läsa =) brukar ibland pyssla (pärla, broder) också =) det är mysigt.
Åh, den låter intressant. ska kika!
Såg du Dawsons creek när den gick? eller har du sett i efterhand? det är nog en av mina absoluta favoritserier. Såg den för nått år sen på netflix, o sen köpte jag boxen. Tyvärr finns bara tre säsonger på netflix. Tonårsdrama. Sååå himla bra. Haha. Av nån anledning har jag sen kanske 3-4 år börjat gilla tonårsdramor, typ 90210, dawsons creek och gossip girl. haha. avskydde allt sånt utom OC förut, när jag var kring 15 =)
Ja. Måste bara komma mig för. Hittills har det blivit mössor haha. Det är det jag kan än sålänge! Börjat på små små vantar. Ska försöka få till mudden bättre, sen blir de nog bra! Det är rätt mysigt faktiskt. Men man måste verkligen ha lust att göra det där o då, annars blir det bara jobbigt.
Idag är det helt okej, har sovit ända till 16, vilket var tur då jag jobbar inatt =) Härligt med sol, och att rida! inte gjort det sen jag var typ 10 och jag fick ta nån tur ibland på min morfars systerdotters häst. Funderar på o hitta nått stall där man kan få rida nån timme, men inte gå lektion.. Bara för att det är mysigt. Får se vad som finns!
många kramar.
Åh vad härligt att ni ska få badkar, hihi vad avis jag är.
Vår nästa lägenhet måste bara ha ett badkar, skönt att ta sig ett bad en kall vinterdag efter jobb, jag brukade hälla i sådan lavendelolja, farligt för man somnade nästan, hehe.
Hehe, jag tror jag såg Dawsons creek men jag minns inte riktigt handlingen, jag minns den men ändå inte, hehe. eller jo som säger tonårsdrama. hehe.
Får se om det blir nästa serie jag tar an, just nu har jag tre serier jag följer och det räcker och blir över, sen nu när sommaren snart är här är man ute mer, igår var jag ute hela dagen, först en ridtur med kusinens barn och sen en skogspromenad med familjen, det var en solig dag hela dagen igår.
Jag har en vän som stickar och syr jätte bra, har redan sagt till henne att jag blir en storkund när jag får barn. =)
Ja det var så mysigt igår, vi red ut i skogen, naturen är så himla vacker nu också när allt blommar.
Hoppas du får en fin dag, kramar