varningsljus skrev 2015-04-16 21:01:18 följande:
Det är svårt! Det som är bra också är att efter varje kur pergotime bokar man in VUL för att se hur det ser ut. Det är ca 10% större chans för tvillingar när man äter pergotime och därför vill läkaren kolla hur det ser ut. Ser de flera äggblåsor som är på gång att mogna får man "ssexförbud", de får nämligen inte uppmuntra till flerbörd. Hur som så får man en indikation på när ÄL bör ske och då är det ju lättare att pricka med ÄLtest också.
Tråkigt med dina missfall. Vi hade också ett missfall nu i januari, väldigt tidigt men vi hann bli hhoppfulla med positiva gravtest och så där. Någonstans försöker vi tänka att vi ändå lyckats en gång och att det måste gå igen!
Jag är 26 år och min sambo är 34. Är du född 84? Och din sambo?
Kram
Hehe, vi har redan många tvillingar i vår släkt, jag har en tvillingsyster och mamma hade svårt att bli gravid och blev hormonstimulerad, därav föddes jag och syrran.
Min gammelmormor fick tvillingar på naturlig väg, sen är det någon i släkten längre tillbaka också, så vem vet där kanske tittar ut tvillingar hos oss också. =)
Beklagar ditt missfall också, ja man börjar ju redan fantisera. drömma och planera åt kommande barnet när man får plus på stickan.
Japp jag fyllde nyss 31 år, sambon är 34 och blir 35 i år, förlåt om jag upprepar, nu är det så många man skriver till i tråden så att man kan blanda ihop er, han din sambo lämnat spermaprov och har han i så fall fått resultatet, i så fall hur lång tid tog det? =)
kramar