Tess1984 skrev 2015-10-02 08:14:43 följande:
Jäkla familjeliv, försökte skriva igår igen men allt sega.
Vill börja med att sända dig en styrkande kram, känslan när mensen kommer är aldrig rolig. Den dagen är den värsta på hela månaden, fan vad man gråter. =(
Man gråter ofta i sin ensam för det är ingen som förstår på riktigt hur kan man vara ledsen för mens, tur har jag sambon och TUR att jag har er och att vi har varandra.
Nu börjar ni snart med er behandling, håller alla tummarna för er.
Tack och lov finns det så fina möjligheter, snart har vi våra bebisar.
Såg att du ska på bio i helgen, vilken härlig höst aktivitet.
Själv jobbar jag men på lördag är vi hembjudna till ett par goda vänner på lite middag. =)
Nu ska jag snart dra till jobbet. Hoppas du får en bra fredag, massa goa kramar.
Ja fy. Verkligen hemskt. Och nu har endovärken fullt kommit tillbaks. Haft så ont senaste dygnet x( vågar inte ta värktabletter på jobbet dock eftersom jag blir dåsig av dem :/
Ja. Tur att det finns folk som förstår och som man kan prata med <3
Ja. Fick faktiskt tid för vul idag så är påväg dit nu. Om allt ser bra ut borde jag kunna påbörja behandlingen om bara ett par dagar. Tror det är dag tre eller fem man ska börja på. Ja verkligen! Ja snart har vi dem <3
Ja, det ska bli mysigt! Får se om det blir med sambon imorgon dock, han började tydligen känna sig förkyld :o
Åh mysigt med vänner och middag!
Ja, hoppas det går snabbt hos läkaren så jag ka åka hem o sova... :p hoppas du med får en fin dag!
Massor med kramar!