Fertilitetsutredning
Skönt med lite avkoppling i helgen, gud vad söta kläder du syr, du är verkligen jätte duktig. =)
Fick akupunktur idag igen, jag känner mig så himla lugn och avslappad efteråt, kan verkligen rekommendera akupunktur till alla.
Denna veckan har jag roliga planer, kan behövas nu när det är PMS-veckan, hehe. Imorgon ska jag ut och springa med syrrans vovve, på torsdag ska jag och ut fira min styvpappa på restaurang med familjen, till helgen åker jag hem till min kompis och sover över, hon bor en bit härifrån så det känns som en liten resa.
Kommer vara jag och hennes barn ensamma eftersom hennes man åker på jakt, vi ska gå på SPA och bara ro om varandra, leka med barnen och bara mysa.
Själv då? Har du några trevliga planer, snart börjar du med sprutorna?
Nu är det en vecka kvar till mens, försöker att inte tänka på det för man blir galen men som alltid känns det precis som vanligt.
Kramar i massor
Ja toppenskönt =) Men så gullig du är!! =)
vad härligt det låter! Längtar tills den 13e då jag ska på massage igen =) Blir så härligt avslappnad varje gång.
Låter som en toppenvecka du hr framför dig! Har inga större planer i veckan egentligen, jobbar tisdag-onsdag och lördag-söndag, o på torsdag ska jag intervjuas angående fibromyalgin, två fysioterapeutstudenter som skriver c-uppsats, så det blir kul, och efter det ska jag eventuellt ut o äta middag med en kompis =) Och på fredag ska vi fira min lillasyster som fyller 9 nästa vecka, och eventuellt kommer sambons kompis med flickvän över hit på fredag kväll när vi kommer hem från lillasyster =)
Sprutan vet jag inte riktigt när jag ska ta, förhoppningsvis får jag ta den redan på måndag, men det beror på hur det ser ut med äggblåsor på måndag. Hoppas verkligen inte det är för många, eller inga alls ._.
okej. Håller tummarna för er! har du pratat med din läkare om att eventuellt komplettera med spruta också? =) har för mig du nämnde det förut? kanske tänker tokigt nu. Tror jag sovit för mycket i helgen för idag har jag inte sovit över huvud taget, så snart har jag varit vaken i 24 timmar, men är inte särskilt trött heller. Känns väldigt märkligt :o
massor med kramar