chbw skrev 2015-08-17 09:48:46 följande:
Jo, jag hoppas på något sånt =) sambon inte intresserad, men borde ju finnas turridning jag kan haka på =) Inte suttit på en häst på typ tio år haha. O innan det red jag inte särskilt mycket, men det är så himla mysigt =)
Kanske måste ta tag i o se black beauty, osäker på om jag gjort det :P
Okej :/ Ja, det blir nog bra o få fokus nån annanstans en stund iallafall! =)
Okej! Spännande! Tycker det är så kul med yoga, men mina leder fixar inte riktigt "vanlig", så hoppas den medicinska funkar. Plus om det ger en skjuts i bäbisbake!
Jag går hos en privatperson som gör fransar. Hittade henne i en bytesgrupp på facebook, jag la ut ett halsband (rock by sweden) hon gärna ville ha så vi bytte, jag fick fransar o hon fick halsbandet =) Fortsatt gå dit en gång i månaden i snart ett år. Så skönt o se pigg ut direkt man vaknar, lurar sig själv lite ;)
Ja.. =) Innan semestern blir det nog inte, eftersom jag hade ägglossning i veckan o beräknad (förhoppningsvis utebliven) mens är när vi är på semestern, men hoppas på att jag kan få börja behandlingen direkt efter semestern, om det inte blir ett plus nu =)
oj oj! Det gör vi =) ha det fint så hörs vi! många kramar =)
Låter härligt. Jag försöker åka iväg och rida några gånger om året, när jag var yngre levde jag på en hästgård dygnet runt kändes det som, hjälpte bonden där med alla möjliga sysslor och som belöning fick jag rida, så det blev mycket tid där på sommarloven. Nu åker jag dit ett par gånger om året med mina systrar eller med en vän. Hoppas du hittar en trevlig ridtur på semestern, man blir glad i själen när man sitter på en höst. =)
Ja min kusin har sådana fransar och det verkar sjukt smart, hon slipper sminka sig och ser pigg och vaken direkt på morgonen. =)
Hehe, ja just ja. haha många att hålla reda på i tråden. Ska försöka memorera vilken dag vi alla är i cykeln. =)
Jag hoppas ni får ett plus denna gången, nu ser jag fram emot en trevlig ägglossning denna gången med pergotime. Idag försökte jag ringa gynmottagningen och medan jag satt i kö kom det en massa kunder i butiken så fick lägga på men sen när jag hade rast ringer det från dolt nummer och det var min trevliga läkare, snällt att han ringde upp, jag ska komma på ultraljud på tisdag nästa veckan så får vi se hur det ser ut.
Hoppas du har haft en bra dag =)
Kramar