Fertilitetsutredning
har faktiskt inte tänkt på det där med tröttheten och sömnen. Ska försöka tänka på det näst helvetet bryter lös, hehe...
Hoppas du får din mens snart! Själv grämer jag mig en smula över att sambon är bortrest över mina fertila dagar...
Ååååh jag blir mer och mer less på familjelivs hemsida. Antingen försvinner allt jag skriver eller så krånglar stavningen. Den lägger själv till massa bokstäver. Känner du igen det?
Härligt med semester!! Och vad skönt att få komma bort ett tag. Rå om varandra och njuta och ha det gött :) själv fpr jag vänta med semester till mitten av juli.
Vi ska till blekinge över midsommar. Det blir en mysig tripp men en riktig snabbvisit. Vad ska du göra?
Hahaha ja det gäller ayt ligga i med den metoden. Funderar på att ge den en chans men det gäller ju att verkligen ha tid och ork ;)
Sov så gott!
Många kramar till dig
Nej det känner jag inte igen att familjeliv strular, kan man kanske maila någon som kan hjälpa dig här på familjeliv? Hoppas det löser sig, vill ju inte att du försvinner härifrån.
Låter mysigt, på midsommar firar vi med min familj och några goda vänner. Festen hålls på en camping nära en vacker sjö, jag älskar campinglivet...fast inte för länge bara.
Haha ja den metoden verka tuff måste jag säga, vet att sambon inte gillar sex på beställning, de gånger vi använt äl-test har sambon haft svårt att prestera.
Hur är det med din karl? Ibland har det slutat i tårar för vår del, synd om sambon...tror han känner press när han vet har ägglossning...
Nu under semestern lär man ju inte alls tänka på det, utan bara på resan...hoppas på en highway1bebis, hehe..
Nu ska jag ut i skogen och träna lite, ha en bra dag, kramar i massor till dig.