varningsljus skrev 2015-05-15 18:22:25 följande:
Heej! Skönt att du mår lite bättre. Hur känns det idag? Otäckt med ångesten. Skönt att det gick över fort iallafall. Vad är det för droppar? Vet dina kollegor om vad du går igenom?
Åh vad mysigt. Hur var det att träffa systerns bebis? Blev det en kille eller tjej?
hhar det dykt upp någon mens ännu?
Själv borde jag haft äl här i dagarna men sambon är bortrest. Har inte kollat vare sig flytningar eller ältest. Jag orkar inte!
Mina närmaste tjejkompisar vet men inte de som jag träffade häromdagen. Det känns bäst så just nu.
I helgen blir det ganska lugnt. Haft min kusin över på lite käk och nu blir det bara en lugn kväll.
Hoppas du får en bra jobbhelg.
Kramar till dig
Hej. Idag mår jag lite bättre, men känner mig otroligt stressad i kroppen och jag misstänker att det är min PMS som spökar, brukar bli så här dagarna innan mens. Jobbat mycket denna veckan också och mitt jobb tar mycket energi nu när jag inte mår så bra. Mensen har inte dykt upp än men jag känner att den är på väg, skulle tro imorgon eller på söndag. Mina kollegor vet om min situation och det känns otroligt bra, min ena kollega kan jag även ringa och prata med när jag mår som sämst, hon har en förmåga att lugna mig på något sätt.
Det var jätte mysigt att träffa bebisen igår och det blev en söt liten flicka. Har hört av flera att jag är lik flickan och jag känner mig extra stolt för det, jag och syrran är ju tvillingar så det är ju inte så konstigt om jag också påminner om henne. =)
Ska bli spännande att se när hon blir större och växer upp. Har du syskon?
http://www.aromacreative.se/dr-bach-blomsterterapi/ffr-raddningsdroppar/five-flower-remedy-10-ml-raddnings-droppar, klicka på denna länken så kan du läsa mer om räddningsdroppar, de kan användas vid akuta situationer som stress, chock, sorg eller vid flygrädsla osv.
Hoppas du också får en underbar helg, blir lugn kväll för mig också, min sambo är också bortrest, ska faktiskt bli skönt att bara vara för mig själv. Håller på att skriva ner hela min upplevelse om tiden nu när vi försökt få barn, har nog skrivit flera sidor redan men jag vet inte vad jag tänkte göra med texten utan det är bara skönt att skriva av sig lite.
Ha en fin kväll, hoppas vi hörs snart igen. Kramar i massor