Fertilitetsutredning
Du är så duktig, bara kämpa på. Det kommer bli en bra sommar med allt spännande ni har framför er. Gillar ni att campa? Jag och sambon brukar åka iväg och paddla med övernattning, det är super mysigt. Får man både motion, vacker natur och en mysig upplevelse, vi hade tält och hela kittet med oss.
Jag borde ha ägglossning nu i helgen, fast jag har inga känningar av den alls, så jag vet inte, tror jag är på dag 16 och sist jag tog ägglossningstest fick jag utslag på dag 17, sambon trodde han skulle vara bortrest denne helgen men han hade tydligen sett fel i kalendern så vi vet precis vad vi ska göra denne helgen, hehe.
Imorgon ska vi förvisso vara barnpassare och hela natten, så vi får se hur det går. hehe. Annars ska jag bara jobba, det blir en lugn valborg för min del.
Ha det så mysigt hos föräldrarna
Kramar i massor
Hehehe! Det förstår jag. Brukar du köra med ältest? Kan rekommendera cb digital om du inte har provat dem. Så tydliga och bra! Stickor tycker jag är völsigt svårlästa.
Hoppas du får en mysig helg.
Många kramar
Jag körde med ältest i början och dag 17 är min magiska siffra kom jag fram till, hehe.
Misstänker att jag har ägglossning nu, igår fick jag ont i magen på höger sida och sen kom älflytningarna, det är ett gott tecken och idag är jag på dag 18 ungefär =)
Ni då? Använder ni ägglossningstest? Jag provande en månad med sådana som ska jag utslag med streck, men de var ju helt värdelösa sen köpte jag de digitala och där får man klara besked direkt, dessutom blev man glad när man såg den glada gubben, hehe..
Valborg har varit lugn, jag har mest jobbat och tagit det lugnt. Nu ska vi ha filmkväll jag och sambon min, kramar