• Annaba88

BIM april 2015

sweetheart80 skrev 2015-04-14 19:40:12 följande:

Hej. Fick min mens igår. En dag förtidigt. Så det va ju snällt. Mensvärk från helvetet. Så ingen bebis i år för oss. Kanske januari bebis

äschdå :( hoppas det blir en januari beibis ist! Kom just hem från att ha gosat med ett knytte på 1 månad, underbar doft, hoppas vi också har en att dofta på i december!
  • Annaba88
    jankie skrev 2015-04-14 20:56:35 följande:
    Känner igen mig i de du skriver. Jag har oxå känt av illamående lite då o då. Även halsbränna. Redig värk i magen sen i morse med illamående.

Dagarna innan har jag haft känningar i magen, med lite småvärk!

Även fått mer flytningar idag:/

Men ingen mens har kommit ännu:( o negativa test:(

Ska försöka hålla mig tills torsdag o testa igen.
    Hoppas att vi båda plussar då :)
  • Annaba88
    Lizzie09 skrev 2015-04-15 08:08:00 följande:

Provar med en bild till, det är ju så sjukt svårt att få till en bra! Nu har jag mörkat den lite för att ni skulle se lite iallafall!

Nu ser jag! Hoppas verkligen det är ett riktigt streck och inget spök! <3
  • Annaba88

Ååh måde så illa på morgonen att jag nästan sjukanmälde mig. Ist somnade jag på jobbet. Ojoj hur skengravid kan man bli? :D

• Annaba88
    Lizzie09 skrev 2015-04-16 09:04:14 följande:

Dagens test! Ett tydligt streck som kom upp rätt fort! Vågar inte tro på något förrän clearblue och det digitala är taget, men nu är jag bra pirrig i magen! :D

Grattis! Hoppas jag också får joina dig imorgon! 
  • Annaba88

usch nu blir jag ju aningen osäker. tänk om jag nu ännu en gång inbillat mig allt och testet imorgon är blankt :( hur länge ska man orka försöka isf? 

• Annaba88

Iih, tog ett test idag ( BIM idag, ÄL +12) och tycker mig ana en skugga. Alla test under 8 månader har varit så blanka att jag trott det varit nåt fel på dem. Nu igen går jag och nojar mig om jag bara inbillar mig ett streck. Nå, blir att vänta till söndag, endera har mensen kommit eller så blir det ett nytt test. Men lite spännande är det iaf :) 

• Annaba88

Heh det var ju så svagt så jag tvivlar på att det syns på bilden men vi får se..

• Annaba88
    Fian88 skrev 2015-04-18 08:21:01 följande:

Hoppar ur tråden nu. Blankt idag på bim-2 och den vanliga värken jag får nån dag innan mens har kommit!

Grattis till er som plussat och lycka till till er andra

Syoss skrev 2015-04-18 08:49:03 följande:

Jag får nog också se mig besegrad. Blankt idag äl+11/bim-3. Men nya tag nästa äl!

Nämen blankt på BIM -2 ch -3 är väl ingen panik? Finns ju de som plussar först efter BIM så vänta in mensen eller plusset i lugn och ro bara :) Man får så fel bild här av alla flera som plussar jätte tidigt, det betyder ju inte att alla måste göra det.
    Jag är på BIM +1, ÄL +13 och såg något svagt igår. Har ändå i en snart en vecka haft molande värk och har flera gånger hunnit tänka att nu kommer den ändå men ännu ingen mens. Hoppas verkligen att det tagit sig efter 8 månader :)
  • Annaba88
    Fian88 skrev 2015-04-18 11:36:33 följande:
    Mensen kom nu precis som jag trodde!
    Trist :( lycka till nästa månad! får se om jag joinar dig i maj tråden..
  • Annaba88

Jag har lite svårt att förstå det ännu men jag tror det blir en decemberbebis hos oss :)

nu när jag sätter upp bilden här märker jag att den är mycket svagare än i verkligheten. Men ser ni?

• Annaba88

Tack! Vad härliga ni är! Skönt att få det bekräftat att allt ändå fungerar som det ska. Just nu njuter jag av tanken att inte behöva ha mensvärk på en stund :D tror det tar en stund att förstå att nåt växer där inne <3

• Annaba88
    Karin23 skrev 2015-04-20 17:04:55 följande:

Strax efter 04 inatt vakna jag med en skvalpig blåsa, passade på att ta första graviditetstestet då,så, Kl 04.24 fick jag veta för första gången i mitt liv första försöket, JAG SKA BLI MAMMA!:)Väldigt starka markeringar på testerna;)!

Grattis!
  • Annaba88
    soofa skrev 2015-04-21 07:31:24 följande:

Alltså, vad jobbigt det är - jag tolkar allt som graviditetssymtom. Jag har BIM den 29/4 och känner redan en molande värk i magen. Det är ju säkert inget ovanligt och något jag kanske egentligen upplever varje månad utan att tänka på det, men nu är den där molande värken så tydlig. Jag vill ju hoppas men inte för mycket!

Hehe låter bekant. Jag hade "gravidsymptom" nästan varje månad även om mensen alltid kom. Sen när jag väl blev gravid visste jag bättre vilka symptom jag har varje månad och vilka som var nya. Men hoppas och håller tummarna att det är riktiga symtom för dig :)
    FruGru skrev 2015-04-21 07:31:48 följande:

Trodde det va kört. Fick min mens 17 april. Men hade bara mens i 2,5 dag så igår testade jag p fick ett jätte svagt plus. Litar inte på testlagret. Köpte digitalt och tog idag. Gravid 1-2:veckor står det.

Får se om det går vägen. Har mkt molvärk. Och efter sex igår störtblödde jag. Har ett mf ett missen abortion och en bebis som dog i magen i vecka 20 i bagaget. Så jag har lite svårt att glädjas. Men hoppas det går vägen denna gången ?

Hoppas det går vägen för dig trots en jobbig start. Ca en fjärdedel av kvinnorna lär ju blöda trots att de är gravida. 
    NellieMeja skrev 2015-04-21 07:55:13 följande:

J-L kropp. Är rejält trött på den. Nu kom mens He. 2-3dagar sen den är aldrig så här sen å jag menar aldrig så här sen. Har menskoll app. Dag 25 el 26 kommer den punktligt. Men nu ska kroppen hålla på å jävlas å mensen komma på dag 29 har aldrig hänt .SKIT. Är lite less förlåt för ett negativt meddelande. Var tvungen å skriva av mig

Kroppen och hormonerna spelar kan ställa till det ibland :( tråkigt att få falska förhoppningar. 

HCS skrev 2015-04-21 08:27:05 följande:

HÄr var cb plus blankt i morse men äl testet hade ett skapligt streck så hoppas väl på äl om någon dag i stället då!! 

Nämen vad jobbigt :( hur kan det bli sådär?

Svar på tråden BIM april 2015