• Annaba88

BIM april 2015

Körde utan ÄL-test den här månaden men det var nog ingen tvekan om att ägget släppte  igår så ifall det blir flera månader med försök så får jag spara pengar och lita på kroppen :) däremot har jag inga ÄL-flytningar och har börjat fundera på om det är orsaken att det inte lyckats för oss.. Nå, sexat har vi iaf både i tor, lör och sön, hade hoppats på idag också men mannen kom just hem från gymmet med en ordentligt försträckning så kanske får ta och pyssla om honom istället.. :) Nu blir det ist en lång väntan på BIM 17.4.. Nån mer som plussat i tråden? känns som det är ovanligt få eller kanske jag inbillar mig.. det var så många i marstråden som plussade..

• Annaba88
    Sötistilde skrev 2015-04-06 12:26:04 följande:
    Tror inte man måste ha ÄL-flytningar för att bli gravid... Jag har inga... Jag har ett barn, ett missfall för 2 mån sen och försöker nu plussa igen...
    Aah, nämen vad skönt.. då är det bara att hoppas det tar sig då :) får ta å hitta på en massa fram till BIM nu..
  • Annaba88
    Riolina skrev 2015-04-07 21:26:25 följande:

Ingen mens än! Bim +1 idag. I vanliga fall brukar min mens börja med lite blod som sen ökar efter 1-2 dagar. Jag trodde det skulle börja under dagen, men jag har inte fått någon liten droppe ännu. Imorgon ska jag testa, men är så nervös för att få negativt.

Jejj! Hoppas!
  • Annaba88
    Fian88 skrev 2015-04-07 21:23:51 följande:

100 på att ägget lossnade igår, har ätit rosenrot fram tills i söndags och har aldrig känt av äl så tydligt förut! Jätteont hela förmiddagen igår med små hugg och stick över vänster äggstock, sen avtog smärtan och var helt borta tidig eftermiddag. Så nu är det bara att hålla tummarna att det blir 10e gången gillt för oss

Ååh vi ligger nära varandra och har försökt nästan lika länge. Tror det är vår månad nu <3
  • Annaba88

BIM -8 usch vad tiden går långsamt.. får försöka fylla dagarna med nåt så att tiden går fortare..

• Annaba88
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-04-09 08:57:36 följande:
    Tog ett "testa tidigt" på bim-2 idag.
    Visst räknas strecket som plus fast det inte är så starkt ? :)
    Grattis! härligt att det tog sig på första försöket :) 
  • Annaba88
    Tett90 skrev 2015-04-09 20:20:53 följande:

Bim idag !!! :) ingen mens ännu ! Jag har inte testat men tror jag vill göra det imorgon :)

Har hört att om man tar äl test så kan man få utslag om mensen är på g ? Någon som vet något om de? Tog nämligen ett sånt bara på kul ;)

ÄL-test ger utslag på både LG och HCG alltså kan ett ÄL-test ge utslag om du är gravid.. vad visade testet? :)
  • Annaba88
    JenvonT skrev 2015-04-11 07:34:34 följande:

Det verkar som att det blir en decemberbebis här

Grattis! Hoppas vi ännu är många som får joina dig i december-tråden :)
  • Annaba88
    Honeyb skrev 2015-04-10 15:51:15 följande:

BIM idag och blödningarna satte igång imorse. Har svårt att släppa det ändå då jag varit gravid tidigare och märkte inget förrän jag var i vecka 10-11 när illamåendet satte igång, pga av att jag blödde tillräckligt mycket och regelbundet så jag trodde då att det var vanliga mensen som kom..

Ja uschdå.. Besvärligt att ändå hoppas efter att mensen kommit. Så är det ju ibland, att man är gravid trots "mens". Jag har faktiskt testat nångång även efter mens när jag varit "säker" på att jag varit gravid..
  • Annaba88
    Sötistilde skrev 2015-04-11 08:53:08 följande:

Lite ljusbruna flytningar idag så mensen kommer väl om nån dag :( så ingen decemberbebis för oss , är såååå ledsen.. Regelbunden mens och har kört med ÄL-tester som ger bra utslag ....

Oj jag förstår dig så bra :( jag har också regelbunden mens och får starka utslag vid ÄL men inget plus på 8 månader.. Hur länge har ni försökt? Kram <3
Svar på tråden BIM april 2015