BIM april 2015
Ingen december bebis för mig. Mensen kom nu 4 dagar tidigare... Får nog inse att vi inte kan få barn ihop.. Ger upp nu. 11 mån försök...
Ingen december bebis för mig. Mensen kom nu 4 dagar tidigare... Får nog inse att vi inte kan få barn ihop.. Ger upp nu. 11 mån försök...
Bisolvonmetoden är väl bara för äl Sekretet? Misstänker att jag inte ens har äl...
Hoppar gärna in här! BIM den 20e. Är dock osäker på när ÄL var då jag fick positiva äl-tester i många dagar i rad.. Det första den 3/4 och det sista positiva den 8/4 (samma dag då ÄL borde infallit enligt min kalender) och sedan negativt test den 9/4.. Hur ska jag räkna?
Här är bild på testerna. Ser att det ser lite svagare ut den 7e och 5e men jag glömde totalt bort att testa så dessa var tagna efter ganska mycket vätskeintag och en annan tid än jag brukar ta..
När hade ni räknat att ÄL var?
Är ju såååå sugen på att testa.. Men om jag går på sista testet så är jag bara på äl+7 och det känns ju lite väl tidigt för att testa
Ååh vad jag hoppas den här månaden! Känns som det är vår månad nu. Tror det mesta jag känner är inbillningar eller nåt helt annat än graviditet men har nu några kvällar varit ordenligt illamående, idag också på förmiddagen. Jag har haft halsbränna vilket jag aldrig haft tidigare (kan ju vara stress och är väl nog alltför tidigt att ha såna symptom). Idag har jag haft mensvärk i magen till och från trodde mensen var tidig men inget ännu. Brukar först börja blöda och på dag 2 har jag riktigt ont vid mensen. Igår sa min man att brösten känns större än normalt ;) och bröstvårtorna är ömma och riktigt känsliga. Dessutom har vår skönthund ändrat beteende. Tidigare sov han alltid brevid min man, så vi blev lite förvånade igår när han skulle ligga brevid mig. Idag har han också följt efter mig överallt t.o.m. vaktat utanför toaletten, helst hade han varit med.
Om några dagar får vi se endera tar jag rekort i skengraviditet eller så är jag gravid :D