Carolina81 skrev 2015-02-25 09:55:50 följande:
8 veckor är slitigt. Speciellt om man har riktigt ont. Stackare :( var du lika dålig med dina andra två?
Jag började med sjukskrivning först i vecka 20. Så tack o lov inte v.13. Då var det inte så kraftigt än.
Jo igår så åkte jag in då jag hade känt annat i 2 dagar. O under em igår fick jag ett konstant o starkt ont i nedre ryggen. Sedan eftet en stund satte magen igång. Sedan började tryck ned. O efter det sammandragningar och att jag blev supervarm när de kom cykliskt. Var egentligen inte mer. Men har lovat min läkare att åka in när jag känner något nytt. Å det gjorde jag. På fl sa det att med 3an kan det hålla på så här o annat i många veckor. 3an ger många falskalarm tydligen. Känns ju motiverande ;)
Berätta mer om dina känningar.
Med nummer ett mådde jag toppen, men tvåan gick jag med kryckor från vecka 30 som nu....
Jag var på kontroll i föregår på spec. Mödravården då jag inte tyckte jag kände bebisen ordentligt och för att jag håller på att brinna upp innefrån... Har en "normal" Temp just nu på 37.4-37.7 för jag är såååå varm....
Jo jag har hört att nummer tre ska bråka med en, jag är bara såååå trött på skiten nu! Känns liksom inte som att det ska komma nån bebis.... Just det jag ska utredas för graviditets diabetes nu oxå eftersom dom upptäckte socker i urinen på kontrollen...
Hahaha en sak är då säker och det är att det här är min sista graviditet!! :0)
Jag känner samma som du flera gånger i veckan....
Hoppas du får din lilla skrutt snart <3
Hur gamla är dina två andra?
Du får en kram av mig :0D