• Carolina81

Ledsen.. ska det vara så här förvirrande med trean - luriga trean!?? Fler som väntar?

Luriga trean......så trött på att höra den frasen. Känns som något är på g, men så händer inget. Allt känns så olikt från de andra två. Fler som är frustrerade, väntar och undrar? Join me!

• Svar på tråden Ledsen.. ska det vara så här förvirrande med trean - luriga trean!?? Fler som väntar?
  • Vikkan333
    Jacqueline85 skrev 2015-03-11 20:56:26 följande:

Varit väldigt lugnt nu ett tag, utan förvärkar. Kände lite imorse men gick snabbt över. Körde en "färdknäpp" nu i eftermiddags, innan sambon drog iväg till jobbet ;) Får se om det hjälper något :)

Håller tummarna! ;)
  • Jacqueline85

Igår kväll trodde vi att det kunde vara på G verkligen. Hade regelbundna sammandragningar. Först var det 3 minuter emellan. Sedan kom ryggvärken. Det ilade, drog och gjorde ont. Kraftigare sammandragningar och det höll i sig i 20 min. Sen blev det lite glesare, 4 min. sen 5 min. emellan. Höll på så 1 timme. Sen försvann dom. Ryggvärken satt dock i längre men sen försvann det med. Så besviken man blir! :( Natten har varit lugn. Lite "mensvärk" vid 3 inatt bara. Imorse, vid frukosten, fick jag kraftig "mensvärk" framtill ett par ggr. men sen inget mer. Har 3 dagar kvar nu till BF. Vaknade dessutom med halsont inatt :( Lägligt!

• Vikkan333
    Jacqueline85 skrev 2015-03-14 10:37:15 följande:

Igår kväll trodde vi att det kunde vara på G verkligen. Hade regelbundna sammandragningar. Först var det 3 minuter emellan. Sedan kom ryggvärken. Det ilade, drog och gjorde ont. Kraftigare sammandragningar och det höll i sig i 20 min. Sen blev det lite glesare, 4 min. sen 5 min. emellan. Höll på så 1 timme. Sen försvann dom. Ryggvärken satt dock i längre men sen försvann det med. Så besviken man blir! :( Natten har varit lugn. Lite "mensvärk" vid 3 inatt bara. Imorse, vid frukosten, fick jag kraftig "mensvärk" framtill ett par ggr. men sen inget mer. Har 3 dagar kvar nu till BF. Vaknade dessutom med halsont inatt :( Lägligt!

Hur går det?
  • Vikkan333
    Jacqueline85 skrev 2015-03-17 20:30:19 följande:

BF idag men inget händer :(

Kommer nog snart! :)

Jag är lite osäker på hur mkt som händer men något händer idag iaf. Känt av några onda sammandragningar under dagen och kvällen. Tog två alvedon och gick och la mig men vaknade nyss av att jag tyckte min sexåring tryckte såå på min mage. Men det var nog förvärk/värk... Sitter och klockar nu för att få någon slags koll på läget.

Med tvåan hade jag nämligen förvärkar två nätter som klingade av mot morgonen så tredje kvällen ignorerade jag dem och gick och la mig. Vaknade efter 20 min med världens värk och 2 timmar senare är han född.
  • Jacqueline85

Håller tummarna! :)

Själv har jag åkt på en dunderförkylning med ögoninflammation så jag räknar med att inget händer förrän jag blivit frisk :(

• Vikkan333
    Jacqueline85 skrev 2015-03-18 09:44:33 följande:

Håller tummarna! :)

Själv har jag åkt på en dunderförkylning med ögoninflammation så jag räknar med att inget händer förrän jag blivit frisk :(

Hua! Låter som när jag väntade tvåan. :(

Sd och lite molvärk idag men annars lugnt. Hoppas på i natt.
  • Vikkan333
    Jacqueline85 skrev 2015-03-19 16:18:13 följande:

Hur har det gått? :) Jag börjar bli bättre nu.

Soplugnt sen igår kväll. Jag tror jag fokuserar på måndag och ul nu. ;)
Svar på tråden Ledsen.. ska det vara så här förvirrande med trean - luriga trean!?? Fler som väntar?