sofiaC skrev 2015-02-25 10:07:26 följande:
Med nummer ett mådde jag toppen, men tvåan gick jag med kryckor från vecka 30 som nu....
Jag var på kontroll i föregår på spec. Mödravården då jag inte tyckte jag kände bebisen ordentligt och för att jag håller på att brinna upp innefrån... Har en "normal" Temp just nu på 37.4-37.7 för jag är såååå varm....
Jo jag har hört att nummer tre ska bråka med en, jag är bara såååå trött på skiten nu! Känns liksom inte som att det ska komma nån bebis.... Just det jag ska utredas för graviditets diabetes nu oxå eftersom dom upptäckte socker i urinen på kontrollen...
Hahaha en sak är då säker och det är att det här är min sista graviditet!! :0)
Jag känner samma som du flera gånger i veckan....
Hoppas du får din lilla skrutt snart <3
Hur gamla är dina två andra?
Du får en kram av mig :0D
Mådde bebisen ok när de sedan kollade på spec.mvc? Läskigt när man inte riktigt vet som händer där inne.
Fattar att du är trött på detta och vill bara köra! Det är inte så att de är villiga att hjälpa dig på traven med typ hinnessvepning?
Håller tummarna att du slipper diabetesen, ytterliggare en jobbig sak när det redan är slitigt. Ska du göra en glukosbelastning eller hur utreds det?
Oja! Nog är detta sista för oss med. Inte en chans att det blir fler efter. Mina andra är 3 och 1,5 år. Dina?
Min spec.mvc läkare är så himla gullig. Hon har lovat mig någon form av igångsättning eller kick i rumpan om inget hänt tills jag kommit till 38+0.
Tack för kramen, du får en tillbaka samt extra energi så du ska orka. Vi får peppa här och prata om alla känningar vi har och diskutera. Pallar inte prata med folk i närheten om det efter igår, känns som det ökar pressen och förvirringen.
Smulan 89 skrev 2015-02-25 10:28:39 följande:
Kan hänga på. Väntar också nr 3. Är i v 35+0 idag, så händer nog inget på några veckor. Mina andra två förlossningar är igångsättningar, så blir spännande att se om den här bebisen kommer av sig själv.
Varmt välkommen! Låt oss analysera alla trevliga 3e-barnet-falsklarm och känningar tillsammans ;)
Linc skrev 2015-02-25 10:33:51 följande:
Jag väntar min trea... är i v.33. Har fått foglossning nu som slagit till med full kraft. Har dock varit sjukskriven i ett år snart pga min Eds.
Värst nu är mitt låga Hb på 97 som gör att jag inte orkar något alls.. :( Kan inte använda mina bäckenbälten då de utlöser sammandragningar som dock inte gjort särskilt ont ännu. Promenader gör det samma så det blir inte så många långa. .. Hoppas slippa alla dessa luriga förvärkar sedan och bara VETA när det är dax .. . Lycka till ni andra! :)
Ja, tänk om man bara kunde veta. Typ ta ett blodprov som säger, japp, det är på riktigt nu.....
Håll ut. Graviditeter är sjukt jobbigt om du frågar mig. Jag tror vila är lösningen i många fall tyvärr, men hur länge pallar man det?! Har du en bra bm eller läkare som stöttar?