Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Cw12 skrev 2015-04-28 09:27:49 följande:
    Hej och tack för ditt svar en del stämmer riktigt bra, du är verkligen jätte duktig! Här kommer lite feedback och några följdfrågor om du orkar svara.

Det är vår son som är sjuk, han går under utredning hos neurologen. Framtiden är oviss och vi kanske aldrig får veta exakt vad han har... Kan du känna in om vi någonsin kommer att få veta vilken sjukdom han har?

Flytt stämmer också in bra vi ska flytta till Irland snart. Ser du om det kommer bli bra för oss där?

Jag fotograferar inte så mycket men framkallar en del bilder. Minnen är viktiga för mig så det stämde också in

Vi har bara gemensamma barn så det stämde inte riktigt och det med ett ex har jag ingen aning om heller.

Mvh/ Therese
    får in balansen på sonen har öronen kollats också ? <3
    Cw12 skrev 2015-04-28 10:28:03 följande:
    Du är verkligen super duktig!! Han är muskelsvag , har balanssvårigheter och koordinationsstörning m.m. Öronen har inte kollats men det är lite mer komplicerat än så tyvärr... Dom misstänker en mitokondriell sjukdom dvs att hans mitokondrier inne i cellerna ( cellens kraftverk) inte fungerar som dom ska..

Vi har ingen prognos utan det ända vi vet är att så fort han får feber så måste vi söka sjukvård och hoppas på det bästa.

Han är världens starkaste lilla kille som kämpar varje dag och har ett hjärta av guld

Tack för att du tagit dig tid att svara! Du är en ängel <3
    lycka till kram till er <3
    sotoo skrev 2015-04-28 10:35:41 följande:

Jag är också imponerad över din förmåga..så jag fortsätter väl lite till...

Var på en anställningsintervju igår, kan du se om de kommer att erbjuda mig ett jobb? Gör jag i så fall rätt i att ta det?

ser två jobb och är tveksam på detta du var på intervjuv på
    Anonym (GretaJohanna) skrev 2015-04-28 10:45:33 följande:

Jag är lite orolig för förhållandet jag är i nu. Vi har två barn tillsammans och har varit tillsammans i 10år, gifta i 4år. Kommer vi att hålla ihop eller går vi skilda vägar?

Hur ser det ut med barn i framtiden, blir det fler? 

Samt boendesituationen, som för mig är ohållbar i dagsläget, kommer den förbättras?

Avslutningsvis, vår lilla hund, vart kommer hon hamna? Hon är på "semester" nu, kommer det boendet att fungera som permanent boende för henne?

hej
    känns tyvärr som ni kommer glida ifrån varandra ni iriterar er på mycket hos varann och det känns som allt står still
    kan bli ett barn till men det kan vara med en annan längre fram känner in mulatt vet inte varför...
    tror hunden kommer stanna där hon är 
    <3 <3
    sotoo skrev 2015-04-28 10:46:58 följande:

På vilket sätt ser du två jobb?
    ser ett annat du kommer söka, ett till alltså <3
    sotoo skrev 2015-04-28 10:52:49 följande:

Ok...ser du vad det är för jobb?Glad
    inte just nu <3
    sotoo skrev 2015-04-28 10:54:32 följande:

Jag kommer att byta lite arbetsuppgifter på mitt nuvarande jobb och byta rum, är det det du ser?
    nja kan det vara :) fast ser nog ändå nåt annat jobb till hösten ...
    sotoo skrev 2015-04-28 10:58:18 följande:

Ok...då är det bråttom att söka nu då...=)

Ja :)
    sotoo skrev 2015-04-28 11:38:13 följande:

Nu blev jag lite vilsen igen...och grubblar...men det är väl så livet är...=)

En annan fråga, kan du se hur min och min tvillingssysters relation är, ser du om vi kommer närmare varann och i så fall på vilket sätt`?

Genom barn kommer ni närmare varann

Ni är inte lika på sättet... ibland funkar

person kemin ibland inte... trots att man är syskon
    Anonym (mamma1) skrev 2015-04-28 12:46:42 följande:

Tänker på avlastning med hushållet för att orka sonen och även avlastning genom att någon annan är med med sonen emellanåt.

Kolla upp familjestöd.se om det finns i din kommun
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd