jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Åh kan verkligen inte släppa det där om killen.. Har aldrig direkt haft nån som är intresserad.. När känner du att vi kommer träffas igen? Finns det nått jag kan göra?
Åh kan verkligen inte släppa det där om killen.. Har aldrig direkt haft nån som är intresserad.. När känner du att vi kommer träffas igen? Finns det nått jag kan göra?
Vet dock inte vem det är..
Du sa att förnamnet började på S?
Hur känner du om efternamn?
Har han barn? <3
Nu kanske jag vet.. Har han barn? Vilken ålder känner du?
Ok. :) Kunde du se något om utseendet på den jag är menad att vara med?
Hej skickar en bild då jag står i grubbel över om jag ska byta jobb få mer utmaningar osv, kan du se något om min personlighet, har jag med mig någon från andevärlden?
Tack snälla för att du tog dig tid!
Det var lite läskigt att läsa det som du prickat in precis. Kände du själv starkare på vissa av svaren?
Du kanske faktiskt kan hjälpa mig med något riktigt stort. Du har fler rätt än vad läkarna har när dom ska ställa diagnos.
Jag har varit sjuk en längre tid. Jag upplever själv att det är något fysiskt som är grundorsaken till min utmattning, ej psykiskt. Men såklart psykisk påverkan pga det fysiska. Jag får olika diagnoser beroende på vilken läkare jag träffar...Ingen behandling har gjort mig frisk så här långt, varken fysisk eller psykisk behandling. (Jo, vid akuta infektioner har antibiotika hjälpt, men det har krävts starka sorter och länge.) Jag har provat ganska mycket saker för att bli bättre. Även hälsokost o likn. Emellanåt kan jag få tillfällig förbättring.
Vad ser och känner du om min sjukdom? Vad är orsaken? Finns det bot? I så fall vad?
Ang sommaren så är jag lite orolig för just det som du skriver. Jag vet inte riktigt om jag skulle orka ha sonen ens en vecka i sträck så som jag mår just nu. Och nu menar jag med en vecka med någorlunda kvalitet på semestern för sonen. Vi skulle förstås överleva en vecka båda två, men det blir jobbigt när sonen blir rastlös av att det händer för lite.
Jag funderar på att lämna bort en hel del av "mina" veckor till pappan. Men det känns också väldigt ledsamt. Jag har inte sagt något till pappan ännu, för jag kan själv inte se eller känna hur jag kommer att må exakt, eller om någon form av avlastning finns hos mig på mina veckor. Vad ser du kring detta? Ska jag lämna bort veckor/dagar? (Pappan behöver nog veta i god tid, tyvärr.) Eller fixar jag det?
Ja, rätt. Sonen och jag kanske ska på en liten resa i slutet av sommaren. Vi får se om föreningen där jag är medlem får in pengar från fonderna, men det verkar ju så på ditt svar. :) Så det blir något att se fram emot. :)
Jag letar nytt boende. Måste flytta av speciellt skäl. Det tar också på krafterna. Just nu tänker jag också bostadsrätt, precis som du skrev. Jag har även tittat på hus, men känt att det orkar jag nog inte just nu.
Jag tittade nyligen på en lägenhet. Budgivning startar imorgon. Den lägenheten skulle för oss bli en tillfällig lägenhet isf, pga ett rum för lite och en sak till. Frågan är ju om något bättre hinner komma ut närmsta 2-3 månaderna? Jag har ett par olika känsligheter, så boendet måste funka på det sättet.
Svårt att veta om jag ska lägga bud eller ej. Min nuvarande lägenhet är inte heller visningsklar riktigt än.
Liam, Emil. nej, för in del finns ingen av dessa namn i min bekantskapskrets. För sonen inte heller just nu, men han lekte med en "Emil" för ca 4 år sedan.
Du har rätt. Jag kommer nog inte träffa någon ny man på ett tag och har iaf nästan förlikat mig med det.
Mörk man. Ok. Låter spännande. :) Jag brukar inte träffa mörka män, men om jag nu blir tillsammans med en så har jag ju alltså godkänt honom. Så det ska bli kul att få se framöver. :)
Ursäkta längden på detta inlägg. Hoppas att du orkade läsa det ändå.
Hej skickar en bild då jag står i grubbel över om jag ska byta jobb få mer utmaningar osv, kan du se något om min personlighet, har jag med mig någon från andevärlden?
Hej
Jag undrar om du kan känna in något om mig, min partner eller våra barn? Vi har mycket som händer i våra liv just nu.
Mvh/ Therese
Vad är det med mina händer? <3
Killen som jag är i ett förhållande med nu, hur kommer det gå för oss? Kommer vi få barn? Kommer min familj acceptera honom? Något annat du känner av?
Tack på förhand!