Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (mamma1) skrev 2015-04-28 12:20:48 följande:

Hej igen! Och tack! <3

Jag har tagit prover på både sköldskörtel och vitablodkroppar. Dom ligger inom referensvärde. Känner du starkt på någon av dessa?

Känner du starkt på elöverkänslighet? Jag kan känna av vissa frekvenser, men inte just vanlig hushållsel, tror jag. Men det finns ju andra våglängder. En del kan vara obehagliga.

Jag är också ljudkänslig. Det är ju också våglängder. Var det dem du kände? Eller mest på el?

Ser du någon bot för min sjukdom eller tydlig förbättring inom närmsta åren?

Känner du om jag kommer ha en period av förbättring i slutet på Juni och början av Juli? Ser du om jag kommer ha någon hjälp/avlastning under denna period? 

www.rme.nu/om-me-cfs
    Anonym (AML) skrev 2015-04-28 20:41:08 följande:

Hej igen. Tonåringen har beslutsångest över val av utbildning. Kan du se vilken inriktning h*n bör välja?

Något med it då det kommer behövas massa arbetakraft med det framåt i tiden

Eller vården <3
    Anonym (Childornot) skrev 2015-04-28 21:09:49 följande:

Kommer jag att få barn? Är gift och vill så gärna ha barn :)

Ser ett barn ;) flicka
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-28 21:46:14 följande:

Min lilla söta 3åring vaknade en natt för ett tag sedan, när jag satt henne på toan så säger hon att det är en ängel i hennes rum.

Nu säger hon att någon knackar (hon visar mycket tydligt hur detta knackande går till....ett slags trummande med alla fingrarna). Är det någon/något i hennes rum som hon faktiskt ser/upplever eller är det något hon drömmer? Hon sa till mig ikväll att hon vill inte ha det knackandet inatt. Hon verkar inte direkt rädd. 

När hon berättade om ängeln var hon helt lugn.

Kan du känna in något om detta....?

Hej :) barn är ju väldigt mottagliga mot sånt här min pojke sa för några år sen att hans gammelmorfar sagt till honom att han ville köpa en julgran till honom

Tror det kommer försvinna knackningarna

Och om ni bor i hus kan det vsra fåglar som pickar mot skorsten eller liknande

Ängeln är ju fantastiskt att hon har hos sig <3
    Anonym (mamma1) skrev 2015-04-28 21:40:31 följande:

Detta är en av alla diagnoser som jag fått. Känner du mest på den? Eller var det mer att du tyckte symptomen stämde så du ger den som förslag? 

Kan väl säga att FK inte diggar ME-diagnosen riktigt. Dom vill hellre framhäva lite andra diagnoser. 

Känner du till ME sedan tidigare?

Ja ME känner jag mest men tror du har annat med :) kram
    Anonym (mamma1) skrev 2015-04-28 22:09:39 följande:

Jo, jag ville säga också att du känt helt rätt ang mitt senaste ex. Han jobbar mycket och reser. Jag var helt förbluffad faktiskt när jag läste det. Fantastiskt hur bra du är på att känna in. Men vissa är visst lättare än andra att känna in, läste jag någon stans i början av tråden. :)

Mitt ex känner en man i ålder 60+ som är viktig för honom. Kan du känna in den här mannen? Vad ser du? 

Jag är väldigt nyfiken här på vem denne man är. Berätta gärna så mycket du kan. :)  <3

Hej tack;) ja så är det vissa känner jag mer på det har både med mig och personen jag läser att göra vilka energier jag får in

Mannen måste jag klura på lite mer...

Återkommer <3
    Anonym (halsband?) skrev 2015-04-29 08:29:24 följande:

Hej fina TS,

Helt fantastiskt, min vän hittade en röd påse med ett guldigt armband. Hon blev jätteglad då hon blev av med detta för flera år sedan. Dock var det inte detta vi letade efter, även om vi är jätte tacksama att du hjälpte oss hitta det.

Vill du snälla ge det ett till försök;

En påse som innehåller ett guldhalsband, bankkort, bankfacksnyckel samt koder på en handskriven lapp.

Tack snälla!

Åå kul <3

Vilken färg på påsen? Liten större? :)
    Anonym (halsband?) skrev 2015-04-29 08:29:24 följande:

Hej fina TS,

Helt fantastiskt, min vän hittade en röd påse med ett guldigt armband. Hon blev jätteglad då hon blev av med detta för flera år sedan. Dock var det inte detta vi letade efter, även om vi är jätte tacksama att du hjälpte oss hitta det.

Vill du snälla ge det ett till försök;

En påse som innehåller ett guldhalsband, bankkort, bankfacksnyckel samt koder på en handskriven lapp.

Tack snälla!

Fick in en väska eller låda/ kartong kolla där <3
    Anonym (mamma1) skrev 2015-04-28 22:19:42 följande:

Kan tillägga att mannen är smal, kutryggig, kanske 1,80-1,85 lång, ganska långa armar och stora händer. Ler brett. Bor lantligt.

Hej känns som nån bekant till hans mamma el pappa... han har hjälpt exet med olika saker
    Anonym (mamma1) skrev 2015-04-29 10:08:38 följande:

Tack för ditt svar! <3 Hade varit bra för mig om FK kände detsamma. ;) Jag mår 

iaf precis som en ME-sjuk. 

Det stämmer att mannen hjälper mitt ex, men han är inte bekant med föräldrarna. Jag trodde kanske du ganska lätt skulle känna in en hel del på den här mannen. Men ta din tid. Berätta gärna mer när det kommer till dig.

Vad beror det på att en del är lätta att känna in och andra svåra?

För mig är det olika dagar jag känner mer energier vissa dagar känner jag rätt på rätt hela tiden vissa dagar mindre och ibland får jag in andra som finns i ens närhet så inte helt lätt ibland när det är många som frågar ;) och då burkar jag säga jag återkommer el att jag inte vet just nu

Och vissa personer är väldigt slutna av sig då de är lite rädda för svar och då släpper de inte av sig av energin till mig kram

Ps och de som skriver anonym eller bara siffror är svåra att läsa ha vill åtminstone ha nåt nicknamn sim passar till personen el ögonfärg och gärna riktig hårfärg <3
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd