Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

sotoo skrev 2015-04-24 14:41:27 följande:

Hej TS!

Jag skrev om ett bankkort som kommit bort och du skrev nåt om någon list...jag letade och letade men hittade det inte men så sa min man en morron, vad är det där och pekade mot byrån där jag hade haft den innan...men så tyckte han att det inte var nåt, jag gick bra och kollade, då hade mitt kort hamnade mellan lådan och själva byrån så det syntes från sidan när man drog ut lådan. Så det du skrev stämde ju på det sättet, att du såg det som en list. Är det ödet som avgör om man hittar saker?? Tack för hjälpen!

Åh toppen :) <3
    Nummer tre skrev 2015-04-24 16:00:21 följande:

Hej igen!

Vill bara kolla med dig så jag har rätt känsla angående den här jobbiga karusellen som jag och barnen befinner mig i. Kan jag slappna av och vara lugn att det kommer sluta positivt för mig och barnen?

Stort tack på förhand!

Ja det kan du känner att det kommer ordna sig <3
    Emelie22 skrev 2015-04-24 20:49:31 följande:

Hej. Jag försöker igen, jag skulle vilja veta vad du ser framåt med familjeliv osv, blir det bröllop framåt i tiden, skulle det bli barn framåt i tiden? Jag vore såå tacksam om du ville läsa detta å svara. Ska jag byta jobb, plugga? Kram från mig!

Hej hej ;)

Byta jobb Känner jag

Resten är det jag kände tidigare

Ser en mörk kille kan vara en från ett annat land
    Pernilla79 skrev 2015-04-24 18:21:55 följande:

Jag blev nyfiken och vill prova jag med! Funderar på hur jag kan känna mig så klarsynt ibland och livet flyter på så otroligt bra, känns som om jag får lite tecken på vad jag behöver göra när jag är vilsen. Vad jag nog undrar är vad jag ska göra för att kunna fördjupa mig själv på riktigt. Jag är också nyfiken på framtiden så klart. Allt du kan ge mig vill jag höra. Tack för att du tar dig tid! Mvh Pernilla

Känns som du har med dig nån från andra sidan som hjälper dig

du

är en djup intressant person med tidigare liv

Ser tre barn totalt trots att du gillar lugn..och frihet och djupare Liv så behöver du ändå jordnära barn som ankare

Ser ett hus känner två kvinnor i ditt liv ena är en syster

<3
    Lillmajsan skrev 2015-04-24 22:20:39 följande:

Mår inge vidare just nu....

Vad känner du av i min närmaste framtid? Säg, en månad?

<3

Hej <3

Usch Känner av att du är låg mycket tråkigheter ledsen för det

Ligg lågt ta bara hand om dig gör inget stressigt det vänder men nu måste du bara ta en dag i taget

Kärlek till dig <3
    Emelie22 skrev 2015-04-24 22:44:44 följande:

ser du några barn framåt i tiden? kommer jag å mannen hålla samman? :)

Ja jag ser barn

Vet inte hur länge ni kommer hålla ihop men ser er iallafall 2-3 år framåt <3
    Nummer tre skrev 2015-04-25 11:59:10 följande:

Kommer du ihåg om du förutspådde en förändring på mitt jobb för ett tag sedan? Kommer ihåg att du skrev att det skulle börja någon ny trevlig person och att jag på något sätt skulle få in mer pengar. Kommer även ihåg att du skrev mer lön för mödan. Kan inte hitta inlägget, men har för mig att du skrev något om en ny jobbsituation. Jag tänkte inte så mycket på det eftersom jag tagit för givet att jag skulle fortsätta följa min klass. Förra veckan meddelade chefen att det var dags för förändring i arbetslagen och jag är en av dem som ska byta . Det ska även anställas en ny lärare i det arbetslaget Kanske var det du såg spännande!

Ja :) <3 kram
    Nummer tre skrev 2015-04-25 12:22:17 följande:

Imponerande!! Nu återstår bara att se om jag lyckas bli gravid den här månaden . Återkommer i början av maj

Gör det :)
    TB1 skrev 2015-04-24 23:01:45 följande:

Hej,

Vi har länge försökt att få barn och hoppet börjar att sina. Ser du att vi får barn inom snar framtid. Och i så fall när?

Tacksam för svar

Trevlig kväll

Det kan vara så att du behöver hormon tillskott och att din partner testar kvalité på spermier
    Minna76 skrev 2015-04-25 13:09:29 följande:

Ser du någon kärlek i sommar för mig eller någon romans? Var är störst chans att träffa någon?

Tror lättast är på ett uteställe pub eller nåt lättare ställe inte nåt discoaktigt

Tror du kommer träffa nån på L eller M :)
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd