Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-23 08:09:13 följande:

Vet du ts, starta upp en egen blogg och svara på frågor där mot en liten ersättning. Där kan du styra upp det som du själv vill och skapa din egen "bloggfamilj".

Du är jätteduktig och vill att du ska veta att du hjälpt mig:)

Tack <3 <3 kan man vara anonym då hur gör jag?
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-23 08:11:54 följande:

Undrar om min partner verkligen älskar mig? Eller har han mig bara här för att det är praktiskt för honom med alla hans barn? Bryr han sig innerligt om mig och våra gemensamma barn?

Stooor kram på dig TS!

Ja jag tror han älskar dig fast har även stort behov av att köra sitt eget race

Prata ut med honom och fråga och begär ärligt svar

Vet du ts, starta upp en egen blogg och svara på frågor där mot en liten ersättning. Där kan du styra upp det som du själv vill och skapa din egen "bloggfamilj".

Jag tänkte mer att de som är nöjda med mina svar kan frivilligt lägga en ersättning om de vill hur sjutton skapar man en anonym blogg samt ett anonymt bankkonto?? :)

Jag uppbär idag en annan ersättning

Och vill/ kan egentligen bara jobba ca en timme per dag pga min sjukdom
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-23 08:26:01 följande:

Googla på det, jag kan göra lite undersökningar också här under dagen om du vill?

Men tror faktiskt inte att fl är det forum som du egentligen är för dig. Utan hellre då en blogg eller hemsida, där du själv kan styra upp det hela.

Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-23 08:26:01 följande:

Googla på det, jag kan göra lite undersökningar också här under dagen om du vill?

Men tror faktiskt inte att fl är det forum som du egentligen är för dig. Utan hellre då en blogg eller hemsida, där du själv kan styra upp det hela.

Ja och jag vill inte fuska och vissa dagar mår jag sämre därför vill jag en timme om dagen vilket är tillåtet och det jag känner att jag orkar :)
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-23 08:30:23 följande:

Jag har förstått det;)....samma som jag:)

<3 ja då förstår du :) om du är synsk får vi starta nåt ihop ;)
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-23 08:36:22 följande:

Det är just därför en blogg skulle passa dig, eller hemsida. Där kan du själv styra upp det med tider och enligt ditt mående. Någon dag kanske du inte gör något medans en annan kanske du orkar jobba 2 h.

Tack
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-23 08:38:37 följande:

Nej, jag är inte synsk....isåfall hade jag ju inte behövt bombadera dig med frågor

men jag är otroligt intuitiv, och använder min intuition mer och mer.

Du är synsk......och det känner jag tydligt. Som du skrivit, allt kanske inte stämmer men mycket av det du skriver och får in gör det.

Tack

kärlek till dig :)
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-23 08:38:37 följande:

Nej, jag är inte synsk....isåfall hade jag ju inte behövt bombadera dig med frågor

men jag är otroligt intuitiv, och använder min intuition mer och mer.

Du är synsk......och det känner jag tydligt. Som du skrivit, allt kanske inte stämmer men mycket av det du skriver och får in gör det.

Fast många synska ser framtid dåtid tidigare liv hos andra men inget om sig själv ,)
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd