Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (Anonym 2) skrev 2015-04-22 09:12:35 följande:

Tyvärr går det inte att ändra nicket där uppe men jag heter nu alltså UPPOCHNER

Har inget barn i närheten av den åldern

Vi har fullt av släktingar med problem

Ej gravid men vill, Har dock vissa hinder i vägen som kommer bli tuffa och ta lång tid. Kan du se nåt kring hur jag kommer att må och hur och om jag kommer att klara av det?

Ok :) känner in ett barn i den åldern kanske är nån släktings barn

Ja jag ser livliga diskussioner på släkt sammankomster särskilt två män... :)

Känner av kbt terapi nåt du går på? Känner av stress ångest nåt som hänt tidigare <3

Känner även att nåt dyrt har gått sönder nyligen
    Anonym (Anonym 2) skrev 2015-04-22 09:12:35 följande:

Tyvärr går det inte att ändra nicket där uppe men jag heter nu alltså UPPOCHNER

Har inget barn i närheten av den åldern

Vi har fullt av släktingar med problem

Ej gravid men vill, Har dock vissa hinder i vägen som kommer bli tuffa och ta lång tid. Kan du se nåt kring hur jag kommer att må och hur och om jag kommer att klara av det?

Fick in namnet annika/ anna med??
    Anonym (JR) skrev 2015-04-22 10:09:16 följande:

Känner du av nån sjukdom hos mig eller hos ett framtida barn?

Kan du känna nånting om min karriär?

Känner av nån brist sjukdom hos dig kanske vitaminer etc känner trötthet
    Anonym (Upponer) skrev 2015-04-22 09:53:41 följande:

Herregud vad du är bra!!

Japp bråk mellan 2 män varje gång som gör att jag inte vill gå på dessa träffar .

Fick ok för kbt-behandling igår Ja mkt stress och ångest, är sjukskriven för det.

Kan du se hur mitt mående kommer vara framöver när jag ska trappa ner mediciner och ev bli gravid ? Jag vet att det kommer bli tufft så det är ok om du ser att det kommer vara svårt..

Ja du kommer bli bättre av kbt så ja jag ser graviditet <3
    Anonym (Upponer) skrev 2015-04-22 09:53:41 följande:

Herregud vad du är bra!!

Japp bråk mellan 2 män varje gång som gör att jag inte vill gå på dessa träffar .

Fick ok för kbt-behandling igår Ja mkt stress och ångest, är sjukskriven för det.

Kan du se hur mitt mående kommer vara framöver när jag ska trappa ner mediciner och ev bli gravid ? Jag vet att det kommer bli tufft så det är ok om du ser att det kommer vara svårt..

Ursäkta frågan men kan du eller nån annan starta en omröstningstråd ifall jag borde finnas kvar här på fl nån timme om dagen ;) jag känner att jag gillar det men hade ju hellre haft det som jobb en timme typ här inne om du förstår ;)

Kanske var ett dumt förslag ? :)

Anonym (Upponer) skrev 2015-04-22 12:55:07 följande:

Förstår vad du menar. Dock tror jag fl kan ha vissa hinder iom att det inte är en så att säga "pålitlig metod" att folk kanske kommer vända sig till dem med klagomål etc om det visar sig inte stämma det du säger. Vad tror du om det?

Ja fast man kan ju se det även som underhållning och man behöver ju inte bedyra att allt kommer stämma för det gör det inte för nåt medium <4
    Anonym (Anonym 2) skrev 2015-04-22 13:56:45 följande:

Absolut! Visst hade du tänkt att det skulle kosta en liten summa? Därför tänkte jag att även fl-redaktionen kanske ser det ur olika synvinklar, förutom medlemmarna.

Kan du inte starta en tråd själv, eller kontakta fl-redaktionen? Det hade jag gjort

Har mejlat dem så får se :)

Svarar på frågor senare <3

Anonym (Me2) skrev 2015-04-22 13:55:04 följande:

Hej igen Ts,

Fick inte svar på min fråga :( så testar igen.

När kommer jag att få barn och hur många??

Hoppas du kan svara mig, tack!

Hej känner 2 barn två flickor
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd