• Svar på tråden Så här ser kvinnor ut efter att ha fött barn – PÅ RIKTIGT!
  • nunnna

Hoppas detta inte stämmer:(

• MammAmma

Japp. De flesta ser ut så, mer eller mindre :P Vissa har tur och slipper bristningar dock.

• Dasha

aaaj, vilka hemska bilder!

så här ser inte jag ut, jag är 35 år och har fött 2 barn!

har inga bristningar iaf, ingen hänghud.

visst har jag blivit mulligare än förut, men det har inget med graviditet/förlossning att göra och hände 1 år EFTER jag födde första barnet: jag helt enkelt åt för mycket mat

• nunnna
    Dasha skrev 2015-02-19 13:40:17 följande:

aaaj, vilka hemska bilder!

så här ser inte jag ut, jag är 35 år och har fött 2 barn!

har inga bristningar iaf, ingen hänghud.

visst har jag blivit mulligare än förut, men det har inget med graviditet/förlossning att göra och hände 1 år EFTER jag födde första barnet: jag helt enkelt åt för mycket mat

Precis, feminister överdriver extremt som vanligt.
  • Dasha

den där huden i mitten av magen.... de kvinnorna hade kanske väldit oelastisk hud? såg liknande bilder i Frennifers blogg... tänkte att herregud, varför är jag så lyckligt lottad? har aldrig tränat heller, tar bara promenader med vagnen ibland.

• Massor

Verkligheten för många, men långt ifrån alla skulle jag vilja säga :)

• sotoo

Jag har rynkor på min mage. Bra att de visar sådana bilder, är ju inte sagt att alla får sånt.

• Dasha
    sotoo skrev 2015-02-19 13:47:12 följande:

Jag har rynkor på min mage. Bra att de visar sådana bilder, är ju inte sagt att alla får sånt.

det står väll så i namnet av tråden, att så här ser kvinnor ut, inte "så här KAN många kvinnor se ut"
  • SandraP81

Ja sådär ser jag ut iallafall. Fast det gör inget, vem bryr sig mer än jag själv och min man hur min kropp ser ut? 

Svar på tråden Så här ser kvinnor ut efter att ha fött barn – PÅ RIKTIGT!