Så här ser kvinnor ut efter att ha fött barn – PÅ RIKTIGT!
WORD. Äntligen några som vågar visa verkligheten.
hant.se/de-har-bilderna-visar-hur-kvinnor-ser-ut-efter-att-ha-fott-barn/
WORD. Äntligen några som vågar visa verkligheten.
hant.se/de-har-bilderna-visar-hur-kvinnor-ser-ut-efter-att-ha-fott-barn/
Hoppas detta inte stämmer:(
Japp. De flesta ser ut så, mer eller mindre :P Vissa har tur och slipper bristningar dock.
aaaj, vilka hemska bilder!
så här ser inte jag ut, jag är 35 år och har fött 2 barn!
har inga bristningar iaf, ingen hänghud.
visst har jag blivit mulligare än förut, men det har inget med graviditet/förlossning att göra och hände 1 år EFTER jag födde första barnet: jag helt enkelt åt för mycket mat
aaaj, vilka hemska bilder!
så här ser inte jag ut, jag är 35 år och har fött 2 barn!
har inga bristningar iaf, ingen hänghud.
visst har jag blivit mulligare än förut, men det har inget med graviditet/förlossning att göra och hände 1 år EFTER jag födde första barnet: jag helt enkelt åt för mycket mat
den där huden i mitten av magen.... de kvinnorna hade kanske väldit oelastisk hud? såg liknande bilder i Frennifers blogg... tänkte att herregud, varför är jag så lyckligt lottad? har aldrig tränat heller, tar bara promenader med vagnen ibland.
Verkligheten för många, men långt ifrån alla skulle jag vilja säga :)
Jag har rynkor på min mage. Bra att de visar sådana bilder, är ju inte sagt att alla får sånt.
Jag har rynkor på min mage. Bra att de visar sådana bilder, är ju inte sagt att alla får sånt.
Ja sådär ser jag ut iallafall. Fast det gör inget, vem bryr sig mer än jag själv och min man hur min kropp ser ut?
Äntligen? De där bilderna är flera år gamla. Å nä, så där ser inte jag ut efter att ha fött min son.