• Dasha

Så här ser kvinnor ut efter att ha fött barn – PÅ RIKTIGT!

aaaj, vilka hemska bilder!

så här ser inte jag ut, jag är 35 år och har fött 2 barn!

har inga bristningar iaf, ingen hänghud.

visst har jag blivit mulligare än förut, men det har inget med graviditet/förlossning att göra och hände 1 år EFTER jag födde första barnet: jag helt enkelt åt för mycket mat

• Dasha

den där huden i mitten av magen.... de kvinnorna hade kanske väldit oelastisk hud? såg liknande bilder i Frennifers blogg... tänkte att herregud, varför är jag så lyckligt lottad? har aldrig tränat heller, tar bara promenader med vagnen ibland.

• Dasha
    sotoo skrev 2015-02-19 13:47:12 följande:

Jag har rynkor på min mage. Bra att de visar sådana bilder, är ju inte sagt att alla får sånt.

det står väll så i namnet av tråden, att så här ser kvinnor ut, inte "så här KAN många kvinnor se ut"
  • Dasha
    mikipiki skrev 2015-02-19 16:43:49 följande:

Jag tycker det är lite hemskt att folk i tråden sitter och benämner kropparna på bilderna som fula och skriver att det kan lösas med plastikoperationer. Att det blir så för vissa är inget man kan hjälpa och bara för att det råkar bli så har man inte en ful kropp. Tänk er för :/

det är väl mest bilderna som är fula, inte kroppar. fotografen fokuserade på att göra allt extra tydligt i onödan. så ser det säkert inte ut ens  på de där modellerna i verkliga livet.
  • Dasha
    jashrinah skrev 2015-02-20 19:29:38 följande:
    jag såg faktiskt en kille på 25 år som var extremt vältränad och hans armmusklerna såg ut precis så här som din mage. Vet inte om han använt steroider så det gick för fort eller bara tränade upp sig så mycket.

Han visade upp sina överarmar och var helt stolt över dem. Och vakraste tjejer hängde på honom och han hade inga problem med att få finaste tjejer.

Du har ju fin kropp och fin hudfärg (som jag ser på bilden), så det är ju ungefär som den där killen.
Svar på tråden Så här ser kvinnor ut efter att ha fött barn – PÅ RIKTIGT!