Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Ok tack för svar! Jag ska ringa kliniken imorgon så passar på att fråga om det då också.
Inte så sugen på att bli hårdare i magen...
Ok tack för svar! Jag ska ringa kliniken imorgon så passar på att fråga om det då också.
Inte så sugen på att bli hårdare i magen...
Alltså, brösten. Mina är full av blå ådror, inte så snyggt trodde inte det skulle komma så tidigt. Och aj, de känns rätt bra alltså. Har era bröst förändrats?
Vi får peppa varann!
Känner nån av ni andra som att urinröret drar ihop sig? Som att det är obehagligt att sträcka ut sig?
Mannen ville absolut att jag skulle ta ett till test idag, som är vår egentliga testdag. *måste ju lyda kliniken* Så det är klart man ställer upp!
Vad tror ni? Kan någon hjälpa mig att tolka detta testet?
Vågar knappt kika in här men gör det ändå och hoppas jag får bli kvar...
Plussade idag på ruvdag 7 med 5-dagars blastis
*fingers crossed*
Här händer grejer ser jag. Skönt att det inte bara är jag som har magbekymmer. Är så förstoppad och gasig, så bara det gör att man mår illa.
Och det där med ont i magen. Jag har haft två nätter när jag vaknat av ordentlig smärta och näst intill kallsvettig. Blivit jätterädd att det är nåt på tok. Men nu vet jag ju att allt är bra. Så man kan nog ha flera olika typer av smärta helt normalt. Men oftast är det bara en svag molvärk jag känner.