isglass3 skrev 2015-08-24 06:36:57 följande:
Jag har oxå ett extremt sötsug och allra värst är det med isglass. Haha, nu skrattar alla åt mig eftersom jag har det som namn.Men det är inget jag äter i vanliga fall men nu MÅSTE jag ha minst 2 om dagen! Har gått upp 14 kg, väger 75 nu. Är rädd att det blir över 20 men jaja, får ta tag i det sen.
Vad har ni andra lagt i er BB väska, om ni packat den?
Har haft en riktig skithelg för övrigt. Har sån sjukt jobbig halsbränna. Fick kräkas inatt och var vaken mellan halv ett och halv fyra. Har nån nåt superbra knep? Humöret är verkligen inget roligt, känns som jag gråter jämt, eller är sur och alltid trött.
Lite bra grejer var dock att vi hittade det skötbordet vi ville ha, på blocket. Det vi först tänkt funkade inte. Och så hittade vi en helt ny babyvakt till halva priset, oxå på blocket. Vi har haft en från Ikea till de andra som vi varit supernöjda med och använt så mkt att den efter 6 år är trasig.
Dags att pallra mig upp...
Jag säger bara en sak: Piggelin! ;) Har jumbopaket liggandes lite varstans, lägenheten, stugan, hos föräldrarna... jobbet
Har testat husmorsknep mot halsbränna. Bubbelvatten, mjölkprodukter osv. Men medicin funkar bäst: Omeprazol och Gaviscon. Annars försöker jag undvika lök och syrliga saker som tomat och paprika.
BB väska: Har utgått från en lista. Ska se om jag hittar den. Efter tips från syster tänkte vi också ta med amningskudde och bärsjal.