Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Jag är också osäker på hur hon ligger nu. Bm sa huvet neråt sist. Känner mest rörelser på höger sida och så har det varit hela tiden. Häromdagen var det storm därinne och på natten efter vaknade jag av att det ilade, drog, sved och kliade lite lätt strax ovanför blygdbenet till höger. Trodde det var uvi, men icke. Nu är det typ borta, men ändå en känsla av att något känns annorlunda nu. Är det ligament, foglossning eller kan det vara så att hon fixerade sig? Det är som att rörelserna är annorlunda nu. Måste ringa bm igen, sover dåligt, känner en annalkande oro och har haft hemska mardrömmar två nätter i rad.
Fint att se hur ni andra boar också! Vill nästan flytta till lägenheten för att kunna börja ordentligt. Men tror vädret lurar mig lite också. Känns som sensommar/höst.
Idag ska vi faktiskt titta på en byteslägenhet som dykt upp. Inte alls sugen på en flytt, men mannen och min familj ovänner får hjälpa till. Jag får väl mest peka i såfall. :)
Runt datumen som du föreslår Kakan kan jag alla dagar men ej under helgen. Vi flyr way out west i år och åker till svärföräldrarna ;)