lisodan skrev 2015-06-08 05:38:58 följande:
Absolut rundare, Smilla! Har också problem med att skriva. Min mobil har gått sönder och den temporära IPhone 3 funkar sådär. Ser inte vad jag skrivit på de första raderna så kan säkert vara lite roliga autocorrect där. Blir inga fina gravidmagebilder heller. :( Blir verkligen påmind om hur mkt jag använder min smartphone. Tycker också sidan uppdaterar dåligt. Står att det ej kommit något nytt men sen dyker det plötsligt upp inlägg från gårdagen som jag ej sett.
Annars rullar det på här. Vi har nu flyttat till vår stuga för säsongen. Lite jobbigt att vara utan toalett som gravid. Har nära till de gemensamma, men prio ett nu är att få installerat toalett illa kvickt!
Är det fler som kan få lite dåligt samvete om ni tagit i lite för mkt? Har haft ont i magen under våra flyttdagar, inte för att jag burit nåt direkt men för att jag varit igång. Såklart ett tecken på att jag ska vila mer men vad göra? Har svårt att förstå hur man orkar vara gravid och ha små barn samtidigt. Hur får man ihop det? Ha en bra dag alla!
Jag har mailat Familjeliv och felanmält men inte fått någon respons.
Apropå telefon så kommer jag inte på yogan på onsdag, ska på födelsedagsmiddag.
Härligt att ni flyttat ut till stugan, mindre härligt utan toalett. Jag har börjat nojja lite med det där, vill veta vart toaletterna befinner sig så jag kan gå när det pockar på, vilket ju är för jämnan.
Jag tar sällan i så mycket så jag får inget dåligt samvete ;). Däremot så känner jag mig nöjd om jag tar snabba promenader eftersom det känns nyttigt. Har dock aldrig fått ont i magen av det så ta det lite vackert tycker jag.
Idag har jag gått halvvägs i graviditeten :)