Kakan1976 skrev 2015-05-16 11:37:41 följande:
Ha det så mysigt i Köpenhamn!
Ja, det hade varit kul att ses allihop.
Jag har fått svårt att ligga på rygg, det känns obekvämt och gör inte direkt ont men känns inte heller bra. Vecka 17 nu, någon som känner igen detta?
Magen krånglar fortfarande. Jag försöker hitta rätt mängd av kiwi, linfrö och katrinplommon för att få den att funka som den ska men lyckas inget vidare. Antingen är den stenhård eller så får jag magknip. Tips?
Ha en fin lördag allihop!
Japp, också svårt at ligga på rygg sen cirka en.vecka tillbaka. Det känns som att något trycker mot ryggen. (Och det är det väl också
) En slags tyngdkänsla. Överhuvudtaget tycker jag att jag nu konstant har en fysisk känsla av att det är något inne i kroppen som inte är mitt egna organ. Tror också att jag känner en del rörelser. :) Det är som luftbubblor ungefär.
Också börjat få ordentliga problem med hård mage. Mest pga järntabletter tror jag. Natten till igår vaknade jag ideligen av att jag hade jätteont pga det. Körde samma kur som dig och det har funkat...tillsvidare. Jag måste ju äta järntabletter så bävar lite inför hur det ska bli. Barnmorskan ska ringa tillbaka på måndag. Hoppas jag kan få tips på en bättre sort, för Niferex verkar jag ej må så bra av.
Du kanske kan testa annan torkad frukt också? Eller kanske glutenfritt ett tag och se om det blir bättre?