Fröken Smilla skrev 2015-04-20 21:29:05 följande:
Tack för uppmuntran tjejer! Jag känner bebiskulan tydligare nu ikväll och det är som ni säger att den har flyttat uppåt. Nu är jag lugn igen 2,5 veckor kvar till RUL så nu ska jag bara hålla ut!
Lisodan - tråkigt med illamåendet. Mitt har helt försvunnit nu, det jag hade innan NY var endast resfeber, som släppte direkt när vi åkte iväg. Ta i trä det är verkligen en stor lättnad att kunna äta normalt igen. Funkar seabanden fortfarande för dig?
Isglass - det är verkligen en bergochdalbana det här. Oroa dig inte för molvärken, den verkligen kommer och går och gör riktigt ont ibland. Hoppas du mår bättre snart!
Seabanden funkar säkert lite grann. Jag har ju aldrig haft så mycket illamående att jag har spytt som tur är, men går runt och känner mig allmänt blä mest hela tiden. Å andra sidan gör det att jag känner mig mindre orolig. Så vet inte vad jag helst vill ha. Nästa gång illamåendet försvinner några dagar ska jag försöka njuta istället
Molvärk, ja denna molvärk. AJ! Jag vaknar av den på natten. Livmodern krampar innan och efter jag går på toa. Sen kan det komma hugg. Idag har det gjort ont ner för benen. Jag undrar om jag känner det mer för att jag har endometrios?