Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Vad var ni gjort för roliga grejer? Jag blir sugen på mozzarella sticks bara jag tänker på NY.
Vi åt på Nobu som var bra men dyrt, där såg vi lite kändisar om du tycker sånt är kul. Ellen Pompeo (Meredith Grey) bla.
Kan rekommendera musikalen The Jersey Boys och att promenera på The High Line.
Är så avundsjuk!
Vi såg musikalen On the town, som är en riktig klassiker. High Line avverkade vi häromdagen, lätt något av det bästa vi gjort här!
Vi var på the Museum of Natural History igår när det var lite regnigt ute (sprack upp när vi kom ut och blev 20 grader, så helt perfa!). Det var en häftig upplevelse. Vi har strosat runt i olika områden och ÄLSKAR West Village, Chelsea och Upper West Side. Nästa gång ska vi bo någonstans där istället för i Midtown som vi bodde i nu.
När det gäller mat har vi mest ätit på mindre hak runt hotellet eftersom vi varit helt slut på kvällarna Shake Shack är att rekommendera! Men coolt med Ellen Pompeo! Vi träffade Carl-Einar Häckner i lobbyn en morgon, det var nog den största kändisen vi sett här han var allmänt flummig haha! Sen såg jag nån från Project Runway gå in på Zara.
Annars har det varit en del klassiker som Central Park, Ground Zero och Wall Street. Vi är trötta men nöjda och längtar hem så fötterna kan få sig en ordentlig vila