• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • Elyssa81

Och jag testade minus idag på BIM -5. Det känns helt kört för min del denna gången. Tyckte jag hade ovana symtom först som ömmande bröst, men nu har jag världens pms. :(

• Elyssa81

Känner mig känslig och ledsen. Tycker det känns jättejobbigt att hålla på och försöka. Har letat symtom hela vägen från ÄL och det är bara jobbigt. Måste försöka hitta ett sätt som gör att jag står ut om det skulle ta typ 6-12 månader innan det tar sig.

• MartinaLarsen
    Elyssa81 skrev 2015-03-05 17:24:35 följande:

Känner mig känslig och ledsen. Tycker det känns jättejobbigt att hålla på och försöka. Har letat symtom hela vägen från ÄL och det är bara jobbigt. Måste försöka hitta ett sätt som gör att jag står ut om det skulle ta typ 6-12 månader innan det tar sig.

• MartinaLarsen

Citerar igen hände något..

Precis så känner jag!! Så jobbigt!

Och inte nog med det har haft ont i brösten i 3 dagar nu, har känningar i tjejmagen eller hur jag ska utrycka mig då och då (känns inte alls som mensvärk men lite ändå)?! Svårt att förklara.. Har ett jävla humör med..

• junisen

Det är otroligt jobbigt... Att testa negativt när allt känns som det borde va ett plus

• Fian88

Min son blev till på andra försöket så trodde det skulle gå fort denna gången också, nu är vi inne på 9e!! Det är ju så mycket som ska klaffa, det är ju inte bara att pricka in rätt dag som gäller utan det befruktade ägget ska ju klara av celldelningen ordentligt, slemhinnan i livmodern ska vara tillräckligt välkomnande osv. Förstår din känsla, för mig var det jobbigast de första försöken, har blivit lugnare nu! Och förresten så testade du tidigt nu så än är hoppet inte ute!
  • Lorainz

Hm fick igår en rosa flytning, rätt så exakt en vecka efter ägglossning... kan detta ha varit en liten nidblödning tro? ;)

• sweetcandy
    Lorainz skrev 2015-03-05 19:54:38 följande:

Hm fick igår en rosa flytning, rätt så exakt en vecka efter ägglossning... kan detta ha varit en liten nidblödning tro? ;)

Låter som det :D
  • sweetcandy
    Elyssa81 skrev 2015-03-05 13:10:46 följande:
    Visst syns det ngt svagt där?
    Ja visst!!

Tog ett nytt ikväll, och jag vågar nog säga att det är positivt!! :)
Svar på tråden BIM Mars 2015