• LPE

Vem vill du se som partiledare i KD?

Sara är realist om asylinvandrare och islam
    Ebba är en duktig boss i Uppsala
    Acko och Emma är inte lika snygga
    Lars är ett PK-troll för mer asylinvandring

Long Playing Emission
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-31 03:23
    Tyvärr tror jag att rödtoppen vinner
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem vill du se som partiledare i KD?
  • Dr Nail

Jag vill se nån som är lika snygg som Hägglund. Allt annat är sekundärt.

• Lindsey Egot the only one
    Dr Nail skrev 2015-01-29 22:32:34 följande:

Jag vill se nån som är lika snygg som Hägglund. Allt annat är sekundärt.

Hahaha.... Ja visst annars kan de gjuta ett fake ansikte av Göran och låta nästa partiledare bära den.
  • Dr Nail
    Lindsey Egot the only one skrev 2015-01-29 23:03:52 följande:

Hahaha.... Ja visst annars kan de gjuta ett fake ansikte av Göran och låta nästa partiledare bära den.

Jag tycker hela partiet ska bära sådana ansikten. F-n...hela riksdagen.
  • Rataxes

Lars Andaktusson har ju ett passande namn...

Pst - vatten är ett av de E-numren. smile5.gif // Fantastisk kännedom om livsmedel hos vänstertomte.
  • LPE
    Rataxes skrev 2015-01-30 01:16:03 följande:

Lars Andaktusson har ju ett passande namn...

Och har bra kontakter med massmedia som vill bestämma.
    Long Playing Emission
  • Flash Gordon

Vem det än blir skulle jag vilja se en öppen process där flera kandidater lyfts fram och sedan får partimedlemmarna vara med och påverka med en rådgivande omröstning, eller nåt sånt.

Det hade ju varit lite kul med Adaktusson just för att han är en vit, medelålders man. Det skulle onekligen ha sina poänger i en Allians som annars kanske består av tre unga tjejer: Lööf, Batra och Ohlsson(?).

Men jag har ingen aning om vad Adaktusson står för politiskt.

Skulle jag gissa på ett namn nu så gissar jag på Ebba Busch.
    .

Och så vill jag att partiet blir mer konservativt och mindre liberalt. Vi har liberala partier så det räcker i Sverige. Det behövs ett konservativt parti till, utöver SD.

• Ogenomtänkt

Vem det än blir så är det synd tycker jag som ansåg Hägglund vara en av de få i alliansen som jag orkade lyssna på.

De får gärna gå i konservativ riktning för min del. Och FP bli mer liberalt. Så vi slipper ha massa partier som är ungefär likadana. Då kanske man kan få se lite nya typer av samarbeten istället för dagens låste positioner. Det tror jag skulle vitalisera svensk politik.

• Lindsey Egot the only one
    Flash Gordon skrev 2015-01-30 13:32:46 följande:

Vem det än blir skulle jag vilja se en öppen process där flera kandidater lyfts fram och sedan får partimedlemmarna vara med och påverka med en rådgivande omröstning, eller nåt sånt.

Det hade ju varit lite kul med Adaktusson just för att han är en vit, medelålders man. Det skulle onekligen ha sina poänger i en Allians som annars kanske består av tre unga tjejer: Lööf, Batra och Ohlsson(?).

Men jag har ingen aning om vad Adaktusson står för politiskt.

Skulle jag gissa på ett namn nu så gissar jag på Ebba Busch.
    .

Och så vill jag att partiet blir mer konservativt och mindre liberalt. Vi har liberala partier så det räcker i Sverige. Det behövs ett konservativt parti till, utöver SD.

Tänk om Adaktusson skulle bli the big daddy då i alliansen och Batra, Lööf och Ohlsson blir hans små playboybunnys
  • LPE

Tyvärr tror jag att rödtoppen vinner, han är favorit såg jag.

Long Playing Emission
  • Grus grus

Ingen av dom tyvärr. Vill se Maria Larsson där.

Mamma, kvinna, fru, förskollärare, genuspedagog
Svar på tråden Vem vill du se som partiledare i KD?