Skogisen skrev 2015-10-02 08:20:41 följande:
Va hos bm igår o som vanligt så fick man börja oroa sig, hon kunde inte säga om bebben låg med huvudet upp eller ner (35+4) osså detta förbannade SF mått som jag tror dom får sluta ta på mig nu, min kurva ser ut som en trappa :( så idag ska jag in på ul för att (o det här fick jag inte riktigt klart för mig) antingen kolla att bebisen växer som den ska eller för att se hur den ligger, blir väl som både och hur som helst...
Happ med den oron i kroppen så brände jag iväg till veterinären för o röntga unghunden tillsammans med uppfödaren o fick rätt hård kritik för att hunden gått ner (har tappat 2kg pga stress under flytten) så hela kvällen igår gick åt till o stirra in i en vägg o känna sig värdelös medan karln va på träning :P
Skönt att behöva få sån kritik när man är höggravid... Fyfan, stackare! Hoppas ul går bra iaf.
Min sambo bokade service på bilen. Den 14de. Har bf den 12te. Sen sa han "har inte bebisen kommit så får väl du åka in med bilen". Och jag tänkte "har bebisen kommit så åker jag inte och har bebisen inte kommit så åker jag fan inte heller". Så vi får se hur det blir, i värsta fall får han ta ledigt/sjukskriva sig för att lämna in bilen.