Relaterar trots knappt befintlig byst. Jag kan ju bara tala för mig själv men efter 34 år och 4 ammade barn är det bara kirurgi som kan täppa till luckorna. Jag använder dock nästan bara sport-bh och där är det ju bara att knöla ner eländet. ;)
Silverguld skrev 2016-04-13 20:26:27 följande:
Vår lilla har storlek 74, i vissa kläder tom 80 (men då får vi vika upp ärmar och ben ett varv). På 6 månaderskontrollen vägde plutten in på 9,5kg och mätte 72cm, snart dags för 7 månaderskontroll!
Såg att ni skrivit om era magar, min verkar ha gått tillbaka till sin vanliga form men detta var mitt första barn och min gravidmage blev aldrig särskilt stor. Jag undrar däremot hur brösten kommer sluta, haha! Jag helammade länge och nu delammar jag och nu när brösten är mer tomma än tidigare så ser de så sorgliga ut.. huden känns flera storlekar för stor så den liksom skrynklar sig?! Hade ganska stor byst (E) innan grav och under grav växte den till sig ytterligare (G), just nu har den landat på typ E igen. Kommer de alltid vara såhär "tomma" eller hur blir det när man slutar amma helt?