någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?
Det är positivt. Stort grattis!!!
Det är positivt. Stort grattis!!!
Tog ett test idag på BIM-2, totalt blankt
Så blir att vänta in mensen på måndag. Känns lite deppigt, man hoppas ju lite mer när man har fått höra att det är lättare att bli gravid efter MF.
I torsdags tog jag cytotec för att stöta ut mitt MA och igår fick jag allt mer ont. Vaknade i morse med svåra smärtor och åkte in akut. Visade sig att jag hade rester kvar och en infektion. Blev inlagd och ska skrapas imorgon. Har haft så otroligt ont hela dagen men svåra kramper. De tror att det kan bero på min endometrios att jag har så väldigt ont.
Är det någon här som blivit skrapad? Ungefär hur lång tid tig läkningen?
Hur lång tid tog det för er att bli gravida första gången? När fick ni missfallet? Hur fick ni veta om det? Hur kom det ut? Har ni blivit gravida igen efter det? Hur gamla är ni?
Tack för alla svar! Hur länge kan man förvänta sig att ha såhär ont och fortsätta blöda mycket och blöda klumpar?
Har meddelat jobbet. De visste om graviditeten. Har bestämt att vara hemma till fredag.
Jag förklarade min situation för de på gynmottagningen och de gav mig mer tabletter. Jag vill hemskt gärna vara hemma, men jag ska vara uppmärksam på om det blir sämre.
Tack för ert stöd! Man känner sig så ensam!