Inlägg från: Anonym (Nelle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nelle)

någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?

I morgon eller på tisdag ska jag testa mig! Jag vågar inte hoppas på att jag är gravid men har fått väldigt kort stubin på sistone, slutat dricka kaffe och klöktes av tandborsten i morse så tanken finns ju att det kan vara symtom. Mina bröst brukar göra ont mellan ÄL och mens men denna månad började de inte ömma fören igår på bim- 4-5. Men som sagt vågar inte tro eller hoppas.

• Anonym (Nelle)
    Tizzen skrev 2015-07-26 20:10:37 följande:
    Åh vad jag håller tummarna!
    Du måste uppdatera här sen när du testat dig :)
    Ja håll tummen! Åh vad jag hoppas!!! Lovar att uppdatera er!
  • Anonym (Nelle)

Morgonens test! Vet inte om ni ser något, men det är ett svagt streck MEN om det är de vanliga spökstrecket eller om det är starkare i morgon bitti återstår att se. Ska köpa ett CB-plus i eftermiddag och ta i morgon...

• Anonym (Nelle)
    Tizzen skrev 2015-07-27 09:40:06 följande:
    Jag ser :) åh så spännande hoppas det är starkare imorgon :)
    Ja nu fick jag upp förhoppningarna Hoppas hoppas
  • Anonym (Nelle)

Men vad trött jag blir! Höll mig fyra timmar och drack väldigt lite och tog ett CB nu på EM. Jag får givetvis ett streck där med men det är ju det där jäkla spökstrecket! Blir så trött! Har ett till test till imorgon bitti men känns faktiskt som att det inte blev ngt den här gången heller...

• Anonym (Nelle)

Får ni också alltid sånna här streck på CB? Jag får det typ varje gång...

• Anonym (Nelle)
    Anonym (MA v 13) skrev 2015-07-27 19:17:20 följande:
    Jag har bara testat med CB digital utöver billiga stickorna men har aldrig aldrig fått spökstreck på stickorna. Jag tycker mig se något väääldigt svagt om jag kollar väääldigt noga på båda dina test så det kan ju vara något tycker man ju :) jag hade avvaktat till imorgon o tagit ett nytt test! Mitt var jättesvagt knappt synligt bim-3 (hade nog inte kunnat fånga det på bild) men bim-2 klart tydligt positivt.
    Åh hoppas det är samma för mig och att jag får ett plus i morgon. Men jag får nästan alltid dessa spökstreck. Vet faktiskt inte vad de beror på men har lärt mig tolka dem som negativa (hade dock varit skitjobbigt om man inte ville vara gravid och tagit ett sådant då... )
  • Anonym (Nelle)
    Lizzie09 skrev 2015-07-27 19:34:30 följande:
    Ja jag får alltid sånna spök på cb :(
    Trist! Men skönt att höra att det inte bara är jag...
  • Anonym (Nelle)

Neg idag! Eller samma gamla grå linje... Men bara att invänta mensen. Kommer ta en paus från bebisverkstan nästkommande försök. Alltså jag struntar i ÄL-test och allt sådant känner att det vore skönt!

• Anonym (Nelle)

Mensen kom som ett brev på posten Men nu ska jag ta semester från ältester och dyl. Ska åka utomlands en vecka i mitten av augusti och ska bara vara och försöka glömma bebisverkstad för några veckor. Tror det är nyttigt för psyket!

Svar på tråden någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?