någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?
Jäkla bild att rotera, testar en tillJäkla bild att rotera.. Testar igen.. Ser man något?
Jäkla bild att rotera, testar en tillJäkla bild att rotera.. Testar igen.. Ser man något?
Kunde inte hålla mig tills i morgon :)
Grattis Nykär15 och Sagan12345! Denna gången ska det gå hela vägen!
Har legat lite lågt här ett tag. Men vi hade tur och fick komma igång med IVF i maj. Bim på torsdag.
Bim-4/äl+10 och supersvagt.
Bim-3/äl+11 och det syns liiite!
Hoppas så på att detta går vägen nu, jag vill inte få ett tredje missfall! Vår första ivf och vår första chans till ett biologiskt barn.
Har legat lite lågt här ett tag. Men vi hade tur och fick komma igång med IVF i maj. Bim på torsdag.
Bim-4/äl+10 och supersvagt.
Bim-3/äl+11 och det syns liiite!
Hoppas så på att detta går vägen nu, jag vill inte få ett tredje missfall! Vår första ivf och vår första chans till ett biologiskt barn.
Har du testat något idag? Håller tummarna för en ökning!!
Mina test har ökat bra tycker jag, översta är från igår BIM-1 och nedersta idag på BIM-dagen.
Förstår dina känslor helt och fullt...men det kommer gå bra! Och det är ju bra strecken syns även när det torkat nu, då har det ju ökat. Mitt första såg man bara genom lampa och sen har de ökat lite lite varje dag.
Jag ska ta mitt digitala i morgon..är livrädd. Sist jag tog ett digitalt rasade ju världen när det stod EJ GRAVID fast jag hade fått streck flera dagar på testlagrets-. Dock var ju aldrig de strecken så starka som nu, så känns så mycket bättre denna gången...går åt rätt håll.
Avskyr med toabesöken, springer o kollar mest hela tiden...molvärk och idag har brösten börjat ömma på sidorna...så länge jag känner detta känner jag mig lugn. Men varje gång jag tar ett test så skakar hela jag och har hjärtklappning...väldigt påfrestande. Livrädd för svagare test...men efter det digitala kommer jag sluta testa.