• Nykär15

någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?

Sagan12345 skrev 2016-05-22 09:37:21 följande:

Jäkla bild att rotera, testar en tillJäkla bild att rotera.. Testar igen.. Ser man något?

På den rättvända bilden ser jag ett plus!!! Weeeiii!!
  • Nykär15
    Sagan12345 skrev 2016-05-22 09:49:43 följande:
    Åhh va skönt.. Nu börjar nästa resa för dig..

Alltså jag ser ju en linje utan att hålla de rakt mot en lampa.. Har iofs stark Taklampa, men jag vet inte om det är ett normalt streck som alla ser/spökstreck lr om de är positivt
    Jag tror på plus, det är ju blått, det brukar inte spök vara. Mina CB är helt blanka om jag inte är gravid så jag tror mig kunna våga mig på ett grattis till dig med!! :)
    Kul att vi fick plus båda två!
  • Nykär15
    Sagan12345 skrev 2016-05-22 13:38:15 följande:

Kunde inte hålla mig tills i morgon :)

Åh grattis!! Jag är utomlands så får vänta med digitalt till på tisdag.
  • Nykär15
    Sagan12345 skrev 2016-05-22 19:04:21 följande:
    Det är ju redan solklart vad ditt digitala kommer via :)

Säg gärna till om du får med i någon grupp lr forum så jag får följa din gång
    Säg till du med, eller inboxa :) kul vi ligger så lika!!
  • Nykär15
    halfmoon skrev 2016-05-22 19:19:17 följande:

Grattis Nykär15 och Sagan12345! Denna gången ska det gå hela vägen!

Tack! Livrädd men försöker njuta <3
  • Nykär15
    halfmoon skrev 2016-05-23 07:43:21 följande:

Har legat lite lågt här ett tag. Men vi hade tur och fick komma igång med IVF i maj. Bim på torsdag.

Bim-4/äl+10 och supersvagt.

Bim-3/äl+11 och det syns liiite!

Hoppas så på att detta går vägen nu, jag vill inte få ett tredje missfall! Vår första ivf och vår första chans till ett biologiskt barn.

Jag ser nåt, påminner om mitt från BIM-3, håller tummarna att det ökar nu!! Grattis!
  • Nykär15
    halfmoon skrev 2016-05-23 07:43:21 följande:

Har legat lite lågt här ett tag. Men vi hade tur och fick komma igång med IVF i maj. Bim på torsdag.

Bim-4/äl+10 och supersvagt.

Bim-3/äl+11 och det syns liiite!

Hoppas så på att detta går vägen nu, jag vill inte få ett tredje missfall! Vår första ivf och vår första chans till ett biologiskt barn.

Har du testat något idag? Håller tummarna för en ökning!!  

• Nykär15

Mina test har ökat bra tycker jag, översta är från igår BIM-1 och nedersta idag på BIM-dagen.

• Nykär15
    angelikkaj skrev 2016-05-24 10:06:05 följande:
    Shit va de ökat!! Va roligt för dig!!!
    Ja känns jättebra eftersom det inte gjorde det sist med missfallet. Börjat kunna ta in det lite nu och faktiskt börja njuta och tänka lite framåt Hjärta
  • Nykär15
    halfmoon skrev 2016-05-24 11:52:03 följande:
    Bara testat med testlagret. En liten ökning. Nu blir det ett synligt streck på det torkade testet. Tidigare så har strecken försvunnit när testet torkat. Har märkt att jag får tydligare utslag på eftermiddagarna så ska testa då istället. Samt ta ett digitalt på torsdag. Så det verkar än så länge gå på rätt håll! Bara bim-2 än så mycket kan hända.

Ditt har ju ökat jättefint!!! :) Stort grattis!!

Jag är så jävla nervös för att det här ska vara en kemisk graviditet och att jag hoppas på ingenting. Livrädd för Toabesöken och blod, har mycket molvärk. Känns som att jag har hela världen att förlora. Vår enda chans till ett biologiskt barn känns det som.

Förstår dina känslor helt och fullt...men det kommer gå bra! Och det är ju bra strecken syns även när det torkat nu, då har det ju ökat. Mitt första såg man bara genom lampa och sen har de ökat lite lite varje dag. Glad

Jag ska ta mitt digitala i morgon..är livrädd. Sist jag tog ett digitalt rasade ju världen när det stod EJ GRAVID fast jag hade fått streck flera dagar på testlagrets-. Dock var ju aldrig de strecken så starka som nu, så känns så mycket bättre denna gången...går åt rätt håll. 

Avskyr med toabesöken, springer o kollar mest hela tiden...molvärk och idag har brösten börjat ömma på sidorna...så länge jag känner detta känner jag mig lugn. Men varje gång jag tar ett test så skakar hela jag och har hjärtklappning...väldigt påfrestande. Livrädd för svagare test...men efter det digitala kommer jag sluta testa.

Svar på tråden någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?