-
Verkar stämma på mig...väldigt svagt plus på äl+10 idag!! Livrädd nu att det inte ska utvecklas och bli starkare...Symetrical skrev 2016-05-17 19:31:16 följande:Enligt mina anteckningar började det på äl +5 nu senaste gången när jag blev gravid i december.
-
Nej, det är så svagt, försöker ta en i morgon på det testet :)Vanilla ice queen skrev 2016-05-20 12:55:23 följande:Åh vad spännande, har du ingen bild?
-
Tack <3 hoppas nåt innerligt att så är fallet! Känner mig väldigt gravid iaf..stark molvärk, öm i ryggslut, stickande bröst och illamående em/kväll... Hoppas så att det är vår tur nu...Vanilla ice queen skrev 2016-05-20 13:26:01 följande:Åh håller tummen attdet är ett starkare streck i morgon.
-
Tar en bild på morgondagens test som förhoppningsvis är starkare! Tack alla!!!
-
Hoppas så innerligt!! Dags sova nu så jag får vakna och testa. Grym molvärk iaf, det känns skönt när den är kvar, lugnar mig lite...Sagan12345 skrev 2016-05-20 21:57:31 följande:Klart de är! Vi väntar med spänning :)
-
Dagens syns lite mer, här är det precis nytaget...ser ni nåt???
-
Tack!! Det är iaf i styrka vad mina brukar på BIM-3, lite starkare än sist jag testade på BIM-1 men det slutade juni missfall. Så hoppas detta är starkare och friskt när det är starkare på tidigare dagar. Testar i morgon igen, vill ta digitalt först när BIM varit :)
Ja kul med tappen faktiskt, nu vet jag hur den känns innan plus :) -
Ja det stämde ju exakt med de tidiga symptom jag hade med missfallet i februari, häftigt faktiskt bara 4 dgr efter äl.Sagan12345 skrev 2016-05-21 10:15:29 följande:Stort grattis, jätteglad för dig skull..
Å häftigt att du redan kort efter äl redan misstänkte de.. :)
Funderar på om jag ska testa i morgon eller inte är en dag kortare än dig.. Så äl+10 idag tror jag.. Då vet man i alla fall :)
Är på äl+11 idag och såg ju svagt redan igår.
Ser fram emot att höra test-rapport från dig!! -
Tusen tack gulliga ni! <3
Känns fortfarande svårt att ta in...tur magen molar regelbundet så jag inte blir nervös..kollar på testet OFTA så det inte lurat mig...längtar till jag får ett starkt streck och gravid på digitalt, efter det slutar jag testa. Men max ett om dagen så sticka i morgon igen :) -
Jag anar nåt på ditt test!!! Oh vad spännande! Hur ser det ut om du håller det mot en lampa?Sagan12345 skrev 2016-05-22 08:57:16 följande:Dagens test.. Vad säger man om detta? Ser du något? Hur såg ditt test ut?
Visar mina torkade, det översta från BIM-4 som inte ens syns nåt alls på bild, bara om man håller mot lampa. Nedersta från idag på BIM-2, så det ökar tack och lov iaf. Så mitt första var ju supersvagt på ÄL+10