Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Irma - låter fantastiskt! Jag vill också dit Hur varmt har ni? Kram
Kram
Irma - låter fantastiskt! Jag vill också dit Hur varmt har ni? Kram
Jättejobbig utvecklingsfas befinner vi oss i, kategorifasen. Riktigt gnälligt men så idag så bara tog han nappen helt plötsligt och på eftermiddagen har han varit nöjd med den. Mina öron har fått vila men känner mig riktigt trött, så där trött som man kan känna sig veckan innan semestern. Fick bakslag på att sluta amma också och gråten blev för jobbig så jag ville skjuta på det och idag så kom en känsla av misslyckande över mig. Har känt mig riktigt usel. Att julen kommer och att det för min del betyder träffa svärmor på annandan gör inte det hela bättre känner mig riktigt stressad över det mesta. Usch julen ska ju vara rolig.
Kram
Kära vänner,
Jag önskar er alla en riktigt God Jul, hoppas ni får fantastiska dagar med familjen.
Jag har sagt det för men jag vet inte hur det hade gått utan denna tråd och all peppning och stöd man har fått.
Ni är både fantastiska människor och mammor.
Kram!
God jul kära vänner! Här har stressen redan slagit ut mig och precis kräks och dundrande huvudvärk.. Så beordrad i säng och vilar innan det är dags att ta emot gäster. Hoppas ni alla får en härlig jul! Kram
Hur mår ni alla? Allt bra här Kram
Precis varit hos vår gulliga husläkare. Hon är bäst helt enkelt. Tog allt med Lovisa på allvar och håller ihop hennes utredning av magen. Har ju tagit glutentest innan som var neg och nu togs det två rör till. Från lilla fingret men det gick bra. Nu kollas mjölk, soja, ägg, torsk. Tror det var kyckling med. Kan ev inte visa nåt och ändå vara så att hon är allergisk men nu har vi iaf tagit steg ett. Pricktest steg två isf. Lovisa mår bra igen nu med. Tar tre dar så är hon bra i magen igen. Var en korv hon smakade på julafton som hade torrmjölk. Inte lätt alltid att hålla koll på vad hon får tag i...
Själv har jag ramlat i vår trappa (igår kväll) och är helt blåslagen på rumpan Blålilasvart skinka! Och ont i svanskotan. Hjälp! Sov knappt i natt men bättre nu. Och inget brutet iaf eller så. Tar det lungt idag.
Mysdag och pulkabacke (för alla utom mig) på schemat här idag
Kram
Hej, hej. En del kanske kommer ihåg mig? Var med i gamla gravidtråden våren 2014, men fick tyvärr missfall då.
Men nu är vårt mirakel här! Ester föddes 13 okt och allt har gått bra! Hon kom till på vårt andra IVF försök som endast gav oss ett befruktat embryo. Otroligt att det lyckades! Hoppas allt är bra med er och era små bebisar