Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Hur går det på jobbet? Här är det skönt med en lugn period ang sömnen iaf. Har upptäkt att E 471 ibland kan vara soja och att Lovisa reagerar på det. Även på sojalecitin som t ex finns i kex. Inte alla sojaallergiket som gör det men hon är en av dem Varit lite upp och ner sen jul men nu då vi märkte detta har hon sista veckan sovit hela nätter igen. Så skönt då storasyster börjat visa tecken på fyraårstrots så smått. Puh!! Alltid är det nåt men lättare med tålamodet (mitt) då man får sova iaf Går det bra för Victor och hans pappa?
Kram
Vad bra att Lovisa sover bättre igen. Victor har haft senaste veckan lite mer bekymmer med sömnen och har vaknat en gång per natt, mest runt kl 3 och skrikit, vilket gör att man inte får en bra sömn själv. Det går oftast att lugna honom fort men ändå. I natt vaknade han vid ett, och sedan vid halv sex. Hoppas det bara är en fas då jag känner mig rätt trött när jag själv går upp runt halv sex, sex!
Det går jättebra för Victor och hans pappa, de njuter av sin tid tillsammans verkligen. Så kul att se hur relationen utvecklas.
På jobbet går det sådär då det tar en evighet med att få alla system på plats igen osv. Är van att vara snabb och effektiv och känner mig mest i vägen just för tillfället. Men det lär ju ordna sig.
Trevlig helg på dig, kram