Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Hej alla!
Hur är det med er idag? Här sov Lovisa i ett sträck 19.15-06.30 i sin säng och storasyster från 19.30 till 08 så nu är vi på banan igen Hoppas på 07 imorgon! mulet men varmt idag. Perfekt bebisväder
Kram
Vi är i Norge och som en vän uttryckte det, Norge är inte gjort för att sitta på röva! Kom igår kväll, då körde jag ett pass i gymmet och några längder i poolen och idag har vi varit ute och vandrat i 3 timmar! Först med barnvagnen men sen även en bit med babybjörnen. Blev sen lunch i det fria och Adam fick smaka en klämmis för första gången.
Sen åkte vi ner till byn och bunkrat blöjor ca 30 kr billigare än hemma men säkert ännu billigare om man kommer till en större stad. Adam har varit relativt duktig, lite jobbigt att åka bil i 4 h tyckte han allt och svårt att sitta längre stunder i restaurangen. Han vill upptäcka och att saker ska hända mest hela tiden! Som jag skrivit tidigare så upplever jag att den fas är väldigt intensiv och Adam är mycket krävande dagtid, sover fortfarande peppar peppar hela nätterna. Han behöver mycket närhet och uppmärksamhet av mig och det bästa han vet är att vi ligger på golvet eller i sängen och han kan hasa sig upp och ner på mig. Min Bvc-sköterska sa att mam kallar detta för första trotsåldern och det kan stämma då han mycket mer tydligt visar vad han vill och inte vill.
Hur har du haft det med dina tjejer idag?
Kram