Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Hur har ni det tjejer? Här har vi det fortsatt bra. Solen skiner men det är däremot inte så varmt. Men ska visst bli varmare till helgen har vi hört.
Lovisa är lite mammig just nu men det har löst sig genom att hon sover några timmar bredvid mig på natten. Hon brukar vakna runt 01 och då får hon komma över och sova med mig. Är ju även en ny miljö, ny säng osv. Sen ligger hon bredvid mig men med foten eller handen på mig. Lilla snuttan! Då sover hon som en stock. I morse till 7.30 vilket är väldigt bra för att vara henne Det är som att hon laddar batterierna på natten genom att sova nära och då är hon inte så mammig på dagen längre. Hon kröp efter mig tidigare och drog mig i benen osv. Ville att jag skulle vara i samma rum osv. Inte ovanligt i den här åldern kommer jag ihåg. De börjar förstå att man kan försvinna och att de inte alltid kan påverka. Nu är hon som vanligt igen. Social och glad mot alla
Hoppas ni har det skönt där ni är!!
Kramar
Vågar knappt skriva det men sedan 1 vecka har sambon nattat och sovit med Adam, dvs Adam sover i sin spjälsäng och sambon i min säng alldeles brevid, och i 5 nätter har han sovit hela nätterna.. De senaste 3 nätterna har han somnat kl 20 och sovit till kl 7, helt otroligt! Än så länge funkar det att amma på morgonen och en gång på eftermiddagen och då är han väldigt förtjust i bröstet! Men så underbart att få sova, känner mig som en ny människa! Dock drömmer jag mycket och sambon vaknat av att jag skriker i sömnen men har säkert en del att bearbeta och ta igen.. Håller alla tummar att Adam forsätter att sova så bra!
Hoppas ni får det lite varmare snart, här ska det i allafall bli 22 grader och sol imorgon!
Kram