Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Här vaknade vi upp till ett snöklätt landskap och det snöar fortfarande! Enligt nyhetsmorgon ska det övergå i regn sen, vi får väl se.. Adam sov lite orolig i början på natten, somnade 19:45, vaknade 20:30, 21:15 och då la jag mig med honom och han sov då till 00:15. Sen vaknade han vid 03:30, ammade en.stund och testade att lägga över honom i spjälsängen vid 04 och då sov han till strax innan 08! Jag sov också då så känns helt ok idag, tänkte nästan att det skulle bli en jobbig natt.
Adam har ingen feber idag men rosslig och hostar som en gammal rökare . Något man kan göra för att underlätta detta? Vi vilar lite nu men senare åker vi nog och köper lite sushi och lunchar med pappa, behöver en lättare utflykt idag. Om Adam verkar ok givetvis och pappa bor bara 20 min från oss. Blev inget öppna förskolan idag och babyrytmik som Adam älskar men vill inte riskera att smitta något annat barn.
Kram
Det ska ju vara vår nu
Skönt att ni fick sova en längre pass i natt! Vet tyvärr inte vad man kan göra för att hjälpa till när de små är rossliga. Känns alltid som att det tar en evighet innan det försvinner!
Hoppas ni får en härlig lunch och en skön dag.
Kram