Irma01 skrev 2015-11-02 12:23:35 följande:
Vad härligt att ni är friska och att du har kunnat ladda batterierna . Viktigt viktigt ju!
Här är vi människor friska, men hundarna har nog ätit något för igår var det inte kul...båda bajsade inne (vilket de tycker är urjobbigt) och den äldre kräktes dessutom hela kvällsmaten...Så jag har mest spenderat tid att sanera deras rum...finns roligare saker att göra, men de verkar inte medtagna på något sätt, det jobbiga är att de måste svälta i 24 timmar och den blicken man får när de börjar inse att det blir ingen frukost gör ont i hjärtat. Nu kokar jag ris och torsk så hoppas jag att allt blir bra igen.
Victor är pigg och igår på plask o lek märkte vi verkligen vilken vatten vana han har fått nu. Håller sig helt själv vid stången och går krabbgången, skrattar när vi har dykt, simmar mot leksakerna utan minsta tvekan (jag håller bara med en hand på magen), ja är allmänt nöjd. Det enda han inte gillar är att ligga på rygg, det får vi träna på.
Idag har vi en lugn dag, i morgon ska vi leka hos en kompis på förmiddagen och på onsdag har vi mammalunch.
På torsdag åker jag med några vänner till Skåne för att träna hundarna och är borta tills på lördag.
vad har ni själva på schemat?
Kram på er!
Låter som en rolig vecka ni har planerat

Men hur är det med hundarna? Lät ju inte kul alls. Magsjuka är bland det värsta jag vet. Blä

Kan ju inte vara kul när djuren mår dåligt heller. Hoppas de mår bättre idag!
Va roligt att resa bort några dagar. Är det liksom ett träningsläger för hundar? Imponerad av ditt engagemang i hundarna. Är din man lika intresserad?
Här har vi roliga playdates och lite fix hemma och långpromenader på schemat

idag tar vi återvinningen och lite shopping i em. Träffat annan mamma på fm när Lovisa sov i 2 tim. Har även ett jobbmöte en förmiddag i form av frukostmöte
Ha en skön dag!
Kram