Inlägg från: minahjärtan0609 |Visa alla inlägg
  • minahjärtan0609

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tack alla! Känns så skönt men är supernojjig. Springer på toa mest hela tiden för att kolla. Jättejobbigt. Hoppas på suptom nästa vecka då jag är i v 6. Det var då jag fick missfall sist.

Wime06- å va spännande! Kanske att vi kommer att följas åt denna gången med

Nr3- är inte bim två veckor efter äl? Så räknade jag iallafall.

Jelu- va tråkigt. Hoppas på bättre lycka nästa månad.

• minahjärtan0609
    WiMe06 skrev 2015-05-05 10:49:44 följande:
    Det verkar som vi kan följas åt, jag tror jag har plussat smile2.gif tror inte riktigt på det ännu för det var ganska svagt streck. Känns helt overkligt.
    Grattis va roligt!!! Tror dock inte vi kommer följas åt. Fick spottings igårkvälll. Idag är det lugnt men det var såhär det började förra gången det blev missfall. Om det följer samma mönster kommer jag börja blöda ikväll känns som maximal otur, men tar inte ut något i förskott, finns fortfarande en chans.
  • minahjärtan0609
    Nummer tre skrev 2015-05-05 11:36:23 följande:

Skit!! I morse kom det en liten blödning smile4.gif . Är på ÄL +10 så griper tag i strået ett tag till ifall det kan va en nidblödningen men har inte mycket hopp eftersom mensen började med spottings även förra månaden smile4.gif .

Håller tummarna åt oss båda!
  • minahjärtan0609
    Elyssa81 skrev 2015-05-05 17:55:41 följande:

Jag får hoppa tillbaka in i tråden igen. Var med i januari/februari.

Fick ett MA konstaterat i v 11+6 i söndags natt och har fått cytotec som tagit ut allt förhoppningsvis. Har nästan inga blödningar kvar nu. Ska på återkoll på torsdag och hoppas att allt är klart så att det ska gå att invända ägglossning igen.

Nej va tråkigt! Men hoppas på nya tag.

Innan jag började hänga här så hade jag inte hört någon få missfall. Nu känns det som om det hör till vanligheten, tråkigt nog.
  • minahjärtan0609

Vågar knappt skriva det men ingen mer blödning ännu.... Kommer gå på nålar fram till v 12 om detta går vägen känner jag.

• minahjärtan0609
    Nummer tre skrev 2015-05-06 07:17:07 följande:

Här kom mensen igår smile4.gif på ÄL+10.. Konstigt.. Bara att beställa nya ÄL-tester och köra vidare.

Tråkigt.. Lycka till med nya försök.
  • minahjärtan0609
    WiMe06 skrev 2015-05-06 09:13:30 följande:
    Vad skönt. Hoppas verkligen att allt går bra.

Känner som dig att man går på nålar.

Jag började blöda på BIM+4 och blödde sedan lite varje dag fram till mf, så jag vill helst bara passera dessa dagar. Låt det gå fort känner jag.
    Så känner jag med. Började blöda V5+4 förra gången. Är 5+0 idag. Denna veckan känns jobbig.
  • minahjärtan0609

Hoppas morgondagen blir en fin dag. Tänker på det du varit med om och lider med dig, ingen ska behöva begrava sitt barn.

[quote=75264841][quote-nick]Mammis2011och2015 skrev 2015-05-07 06:22:41 följande:[/quote-nick]

Lika bra det. Imorgon begraver vi Meya och jag vill bara gå under.

• minahjärtan0609

Nu har det gått 5 dagar sedan min miniblödning och inget mer har kommit! Tog ett nytt graviditetstest nu nå morgonen och det var det starkaste plusset jag någonsin sett.

Verkar som om det kan gå bra denna gången

Hur går det för er andra?

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)