Inlägg från: minahjärtan0609 |Visa alla inlägg
  • minahjärtan0609

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Svelin skrev 2015-04-24 15:24:21 följande:

Gick lite. :-P

Jag har sån bebislängtan nu! Några vänner fick i lördags sin första bebis och att se de bilderna gör mig ju inte mindre sugen precis! Det är tur att våren är här och att det ät sommar sen så det händer en del grejer. Då kanske tiden går fortare! smile1.gif

Jag håller med. Jag ser barnvagnar överallt och gravidmagar
  • minahjärtan0609
    Nummer tre skrev 2015-04-24 15:23:38 följande:

Någon som kan hjälpa mig att tyda ÄL-testet? Jag har testat i en vecka nu. Från att vara i princip blankt till detta. Kan jag räkna med att testet blir positivt under dagen (eller är det redan det) och om det blir det sker då ägglossning inom ett dygn? Vilken djungel det är! phpx3ElDp39382.jpg

Kolla på wimes test ovan så ser du. Spännande att det är på gång iallafall!
  • minahjärtan0609

Hjalmarsmamma- spännande att du ni är på gång!

Jag har bim 1 maj och väntan är seg. Tycker mig dock har symptom som förra gången. Svullna bröst och mage, ingen PMS ännu.. Kommer inte testa tidigt denna gången utan ska hålla mig till nästa helg, om jag kan

• minahjärtan0609
    knittgirl84 skrev 2015-04-25 09:32:09 följande:

Hejsan! Jag hoppar gärna in här. Våra barn är 2&4 år och om några dagar har jag bim. Känner mig inte ett dugg gravid, så jag tror inte att det har tagit sig den här gången.

Välkommen!
  • minahjärtan0609

Jag har bim till helgen och väntan är lång.. Tur jag har 4 hektiska arbetsdagar framför mig. Mår illa och känner mig gravid men det kan lika gärna vara mens. Har ganska lika symptom. Kommer testa på lördag och mensen inte kommit, så bara vänta med andra ord.

• minahjärtan0609
    WiMe06 skrev 2015-04-27 21:20:52 följande:

Gud vilket hemskt humör jag har, fick just världens utbrott på mannen för han råkade säga en liten liten grej fel. Hur länge kan pms besvär sitta i ???

Jag har det precis likadant. Tappade tålamodet på jobbet igår och blev riktigt arg (PMS) eller? Mådde även illa hela kvällen igår. Kan vara vilket som denna månaden. På fredag testar jag
  • minahjärtan0609
    Mammis2011och2015 skrev 2015-04-28 22:07:15 följande:

Förlorade min lilla Meya som var nr2 den 19e mars. Hon föddes med ett oupptäckt kromosomfel och somnade in 25 minuter efter förlossningen. Smärtan är fruktansvärd men vi är ändå ense om en trea.

Igår hade jag äl och väntan på bin känns oändlig!

Jag beklagar, kram!
  • minahjärtan0609
    Nummer tre skrev 2015-04-29 13:59:03 följande:

Nu har jag kommit in i träsket där man letar efter symptom igen. Går in på toan för att se om bröstvårtorna blivit mörkare och ådrorna tydligare (mitt första tecken vid min tredje grav som slutade i mf) och andra dumheter.. Hur svårt kan den va att bara vänta och se om mensen dyker upp eller inte??!! Är ju dessutom bara på ÄL+4 så jag borde ju veta bättre :-S

Samma här! Letar symptom så jag håller på att bli galen! Bim -2 idag.
  • minahjärtan0609

Jo bim i morgon. Tänker ändå att jag försöker vänta någon eller ett par dagar till. Tror nämligen att mensen är på gång.

Skulle det visa positivt så bli det bonus!

Känner som du att det känns deppigt om det inte tar sig men försöker samtidigt intala mig att ett februari barn är bättre än januari. Det får inte bli på liv och död detta, har ju två finabarn att njuta av, men visst vill jag jätte jätte mycket.

WiMe06 skrev 2015-04-30 18:04:39 följande:

Hur är det för dig, har du hållit dig från att testa? Du har väl BIM imorgon? Spännande håller tummarna för er

• minahjärtan0609

Jag har plussat!!!! Så glad (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.

Lycka till för er andra som är nära bim.

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)